Vilar en förbannelse över dig?
Hur mår förresten VOLDEMORT?
Tror det.
Voldemort mår prima vad jag förstår, vägning imorgon på bvc så jag hoppas vågen pekar uppåt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilar en förbannelse över dig?
Hur mår förresten VOLDEMORT?
Men, nu skakar min värld! Har @Anna skickat fina bläckfisken? Jag som trodde att det var @mandalaki som börjat handarbeta.Alltså! Nu är det min tur att bli rörd över bukefalisterna
Kära söta @Anna , Voldemort hälsar och tackar.
Och tack @athena_arabians för att ha fixat kvällens middag.
Ost och bläckfisk på menyn
Alltså! Nu är det min tur att bli rörd över bukefalisterna
Men, nu skakar min värld! Har @Anna skickat fina bläckfisken? Jag som trodde att det var @mandalaki som börjat handarbeta.
Klart BARNET ska ha en bläckis! Vilket gott initiativ.Det var jag! Men jag har inte handarbetat den själv, en väninna har gjort den. Men jag menar. Skulle Barnet ha en bläckis så skulle hen ju!
Alltså! Nu är det min tur att bli rörd över bukefalisterna
Hämtpizza och amarone. En sån dag.
Vad majsen gjorde där undrar man ju. Den sticker verkligen av i din beskrivning.Lasagne med spenat, portabello och majs (väldigt otippat!!) blev dagens middag. Smaken var trevlig men med tanke på att det var en vegetarisk lasagne så kändes den väldigt proteinfattig så jag blev hungrig rätt fort igen. Dessutom, burkmajs liksom?! Den hade jag nog kunnat klara mig utan! Men svampen var god
Ja men eller hur? Jag tänkte att det kanske fanns ett syfte men jag tror bara receptskaparen hade lite otur när hen tänkte.Vad majsen gjorde där undrar man ju. Den sticker verkligen av i din beskrivning.
Eller var orolig för att det inte skulle bli mättande nog?Ja men eller hur? Jag tänkte att det kanske fanns ett syfte men jag tror bara receptskaparen hade lite otur när hen tänkte.
Nu retas du bara människaÄter ost. Grönmögelost. Getost. Färskost. Hårdost. Ev tårtrester ikväll.
Nu retas du bara människa