Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äter ost. Grönmögelost. Getost. Färskost. Hårdost. Ev tårtrester ikväll.
Nämen fy vad trist! Magen är ju så jobbig att ha problem med, hoppas att du mår bättre snart!Jag har JÄTTEONT i magen. Inga som helst andra symptom. Har ätit kokt ris och överkokta morötter och hoppas att det här går över snabbt
Berätta mer!salviaröra
Har inte så mycket att berätta eftersom jag inte var med under själva tillagningenBerätta mer!
Sup skallen av dig och låt BARNAFADERN passa BEBISEN!Har toalettstopp. Vill bli kanonfull (blänger på minsta avkomman). Men men. Sippar på lite rödvin istället. Det är inte heller helt fel.
Sup skallen av dig och låt BARNAFADERN passa BEBISEN!
Jag är lika hopplös med recept! Men det där var ju lite intressant! Jag planerar för Tema Trädgårdens Gröna Blad inför påsken.Har inte så mycket att berätta eftersom jag inte var med under själva tillagningen
Meeeen, jag tror att det var utifrån det här receptet som det blev röra över (så salvia istället för nässlor och det kan ha modifierats ytterligare) och även pastadeg.
http://alltommat.se/recept/ravioli-med-nasslor/
Vi är lite opålitliga på det viset, kan aldrig följa ett recept utan att ändra. Så även om vi inte lagar mat som många här, på känn utan recept typ, så är det ju mer eller mindre värdelöst att dela recept ändå eftersom vi inte vet hur en gör när en följer receptet
Elände!Åh, det gör han. Men jag har morgonpasset
Elände!
Men om du super skallen av dig måste du sjukskrivas imorgonbitti !
En sann lattemamma.Sant! Ahhhh, vad skulle jag göra utan kloka mentorer att luta mig emot?
Dock:
Vill jag möta rörmokaren bakfull? Min plan var att smita med BARNEN innan han (måste vara en han) dyker upp och dra till närmsta café med bra kaffe, croissanter och toalett...
En sann lattemamma.
Det klingar ändå bättre än rödvinsmamma.
Vilar en förbannelse över dig?Man måste ju tänka på BARNEN.
Och att slippa exkrement-diskussioner med okända män före frukost. Jag skjuter upp vinet ett par dagar, vi har varit utan toalett sedan igår så jag har en del att förtränga vad gäller levnadsstandard.