Stekte en halv halloumi och la i ett hamburgarbröd. Som jag hade kletat mosad avkokado blandad med lite salt, peppar och sriracha på. Gott! Och lätt. Och öl till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gjorde ni? Jag är sugen på GOD hamburgare. Antingen ute på lokal - men var i så fall, kära västkustbor? Eller hemma, men hur gör man? Även brödet måste vara GOTT.Väninna och jag gjorde hamburgare. Mycket enkelt. Mycket gott. Mycket trevligt!
I torsdags bakade jag mitt livs första morotskaka och lite sådan åt vi också, lyckades till och med få ihop en liten vaniljfrosting! Den är ännu godare idag...
Hur gjorde ni? Jag är sugen på GOD hamburgare. Antingen ute på lokal - men var i så fall, kära västkustbor? Eller hemma, men hur gör man? Även brödet måste vara GOTT.
Hmmm... jag kanske ska ge det en chans? Tror du att jag trivs där även taget i beaktande att jag är ett halvt århundrade gammal och typ rödstrumpa och vänsterintellektuell?The Barn! Alltid The Barn.
Med pommes och bearnaisesås, för deras bearnaise är typ den godaste i livet. Alternativt sötpotatispommes & tryffelmajjo!
Hmmm... jag kanske ska ge det en chans? Tror du att jag trivs där även taget i beaktande att jag är ett halvt århundrade gammal och typ rödstrumpa och vänsterintellektuell?
Ja, omdömena handlar mycket om just trivsamt och avspänt.Det tror jag alldeles säkert! Tycker det är väldigt mysigt och där tror jag vem som helst kan trivas!
Hur var den nya burgaren?Lunch: Umami halloumiburgare från Max
Middag: Kroppkakor som jag gjorde tidigare i veckan