Gårdagens konferangslunch blev bakad zucchini med tomatsås och nån slags spansk saltpotatis. Mycket gott. Missade eftermiddagsfikat PGA MINGLANDE!!! Typisk mig att prata så mycket med folk att jag missade godsakerna. Fick snatta en banan ur en fruktkorg som mer såg ut att vara prydnad än att ta ur, och tugga i mig under eftermiddagsföreläsningen.
Konferensmiddagen bjöd på bubbel till fördrink, pickade gulbetor med getostcreme till förrätt (vitt vin) och pärlhöna med friterad grönkål och palsternackspuré (två glas rött) Efterrätt var passionsfruktscheesecake med massa ätbara blommor och sånt. Ändå imponerad av servering och allt, vi var 500 KONFERANGSdeltagare och allt flöt verkligen smidigt, var varmt, och väl tillagat.
Idag åt jag torsk til lunch och tog tvådubbelt av eftermiddagsfikat
Konferensmiddagen bjöd på bubbel till fördrink, pickade gulbetor med getostcreme till förrätt (vitt vin) och pärlhöna med friterad grönkål och palsternackspuré (två glas rött) Efterrätt var passionsfruktscheesecake med massa ätbara blommor och sånt. Ändå imponerad av servering och allt, vi var 500 KONFERANGSdeltagare och allt flöt verkligen smidigt, var varmt, och väl tillagat.
Idag åt jag torsk til lunch och tog tvådubbelt av eftermiddagsfikat