Käck bikini.
Jag önskar mig en burkini, fast utan huva.
Jag vet. Men det är helt fel upplägg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Käck bikini.
Jag önskar mig en burkini, fast utan huva.
Faktiskt.
Idag fick jag linsgryta inspirerad av italiensk bonnighet. Med lite halloumi och bröd till. Bannemej om inte GÖKUNGEN tittade förbi lagom till matdags!
Jag åt just ost och drack varmt vin där en kall vinterdag rätt nyligen. Inte dumt alls. Det känns som att stället sunkade ihop ett tag men nu är bra igen. Fortfarande samma gäster, nu betydligt äldre.Ja jag kan hålla med om Gyllene Prag, hur många kilo panerad ost har inte inmundigats där ... Och det är också det enda ställe där varmt vin kändes som en okej dryck. Men hur är stället nu för tiden? Jag har inte haft koll sen ... ja, evigheter sen ...
Du ska äta TACOSIdag fick jag okejat att åka till Mexico på KONFERANGS i januari 2018.
Ser redan fram mot mat och romangser.
Ja! Och sen skäller jag på min hemmagjorda spanska ut personalen när det visar sig att los tacos inte alls är som hemma!Du ska äta TACOS
Ta med Santa Marias kryddblandning hemifrån!Ja! Och sen skäller jag på min hemmagjorda spanska ut personalen när det visar sig att los tacos inte alls är som hemma!
@mandalaki och @athena_arabians
Mexicanerna kommer att jubla över att få min kulinariska hjälp! De borde åka till Sverige på tacokurs!
Salsasås, på spanska torde det bli salsasalsa. Bara en sådan sak.
Är det någon som tittar på Sveriges mästerkock och tycker att det är lika tråkigt som jag tycker?
Jag gör tvärtom: är ute efter tävlandet. Det är så himla blekt, bara, jämfört med MC Australien som är min favorit.Ja. Nej, rätt tradigt. Men jag tittar inte för att jag är intresserad av tävlingen/deltagarna utan för att lära mig om själva matlagningen.
Jag gör tvärtom: är ute efter tävlandet. Det är så himla blekt, bara, jämfört med MC Australien som är min favorit.
Den amerikanska är hemsk, deltagarna mobbas av domarna för att det ska bli bra tv. Australien däremot är kanonbra. (Förutom att även det nog är väldigt riggad tv ...)Ah, då förstår jag att det blir jättetrist Har tittat på den amerikanska versionen nån gång och det verkade mycket hetsigare.
Är det någon som tittar på Sveriges mästerkock och tycker att det är lika tråkigt som jag tycker?
Ja, de amerikanska är riktigt otrevliga. Storbritannien har jag försökt fastna i men inte riktigt gjort.Såg det igår. Tycker det är ett ganska ok program, gillar att domarna ofta är sakliga (till skillnad från det amerikanska där de ibland är alldeles för hårda i mitt tycke). Gillar Australiens men tycker bättre om upplägget i Storbritanniens program.