De här brukar jag laga nån gång varje sommar; http://alltommat.se/recept/mangosalsa-9/@Petruska men hur ska man använda risoni? Jag kämpar med den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De här brukar jag laga nån gång varje sommar; http://alltommat.se/recept/mangosalsa-9/@Petruska men hur ska man använda risoni? Jag kämpar med den!
Jag har också använt risoni i kall/ljummen sallad. Men tror man kan ha det i soppa också
Åt nudlar till lunch som en äkta student haha, men det är rätt gott nån gång i halvåret trots allt.
Har insett att jag har en massa ägg i kylen som borde användas (även om de räcker mkt längre än datumet som står på) så jag funderar på att göra pannkakor till middag. Gott att äta men lite långtråkigt att steka (och nu bara för att jag skriver detta så inser jag att det ju blir raggmunkar till middag, det var länge sedan sist!)
Åh det är också gott! Men bara på hotell pga jag lyckas aldrig hemmaÄggröra! Kan varieras i det oändliga och är lätt och fräsch mat
Åh det är också gott! Men bara på hotell pga jag lyckas aldrig hemma
Får ge det ett försök till nån dag framöver, har ett helt paket kvar efter dagens middag. Ska röra så extremt försiktigt jag bara kan och typ mellanvärme (dvs 6 av 12), eller ska man ha ännu lägre platta tro?
Usch, vad jag känner med dig. Jag upplever något snarlikt om än såklart totalt väsensskilt. Min kropp ser ut att ha återhämtat sig mer än väl, men något står ännu inte rätt till inuti och jag får extrema blodsockerfall och börjar typ skaka och storgråta om mat inte petas in hela jäkla tiden. Jag är som ett litet barn och har liksom inga marginaler. Så idag när lunchen blev lite sen(frukost vid sex, fika nio och lunch vid 14) kom jag helt ur spår och har inte återhämtat mig än. Känns ytterst irriterande att vara så klen, särskilt som jag ser så alldeles oerhört frisk ut.Jag löpte amok när vi uträttade ärende och drabbades av akut hungersnöd. PIPPIN fick springa in på McDonalds och köpa en liten hamburgare åt undertecknad. Darrade som ett asplöv och INHALERADE den lilla transfettsburgaren på något som måste vara rekordtid. PIPPIN tittade på mig med lika delar fasa och beundran.
Det måste vara hormonellt. Nu rör jag mig ytterst försiktigt här...
Usch, vad jag känner med dig. Jag upplever något snarlikt om än såklart totalt väsensskilt. Min kropp ser ut att ha återhämtat sig mer än väl, men något står ännu inte rätt till inuti och jag får extrema blodsockerfall och börjar typ skaka och storgråta om mat inte petas in hela jäkla tiden. Jag är som ett litet barn och har liksom inga marginaler. Så idag när lunchen blev lite sen(frukost vid sex, fika nio och lunch vid 14) kom jag helt ur spår och har inte återhämtat mig än. Känns ytterst irriterande att vara så klen, särskilt som jag ser så alldeles oerhört frisk ut.
Nåväl: middag: linsgryta, rågbröd med keso och till dessert lite turkisk yoghurt med hjortronsylt.
Sån blev jag också.Usch, vad jag känner med dig. Jag upplever något snarlikt om än såklart totalt väsensskilt. Min kropp ser ut att ha återhämtat sig mer än väl, men något står ännu inte rätt till inuti och jag får extrema blodsockerfall och börjar typ skaka och storgråta om mat inte petas in hela jäkla tiden. Jag är som ett litet barn och har liksom inga marginaler. Så idag när lunchen blev lite sen(frukost vid sex, fika nio och lunch vid 14) kom jag helt ur spår och har inte återhämtat mig än. Känns ytterst irriterande att vara så klen, särskilt som jag ser så alldeles oerhört frisk ut.
Nåväl: middag: linsgryta, rågbröd med keso och till dessert lite turkisk yoghurt med hjortronsylt.