Så lite så
Det smakade himmelskt gott, så du är förlåten .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så lite så
Nu har jag tänkt lite och jag vet ju inte vart @Anna var innan hon kom hit och vart hon tog vägen efteråt Och så påstod hon ju att hon inte hade tagit på sig kläder förrän vid 3 på dagen igår
Nu har jag tänkt lite och jag vet ju inte vart @Anna var innan hon kom hit och vart hon tog vägen efteråt Och så påstod hon ju att hon inte hade tagit på sig kläder förrän vid 3 på dagen igår
Det där lät himmelskt!Risoni med rostad paprika och saffran, lammfärsbiffar med finhackad insaltad citron och färsk timjan i smeten, hastigt stekta primörmorötter(italienska) med ingefära och långsamt stekta champinjoner med en skvätt vitt vin, vitlök och persilja.
GÖKUNGE på besök.
Jag kände mig inspirerad av dig när jag lagade det.Det där lät himmelskt!
Då känner jag mig lite förutsägbar som tilltalades av detJag kände mig inspirerad av dig när jag lagade det.
Man lär känna varandra på ett särskilt vis genom att prata om mat.Då känner jag mig lite förutsägbar som tilltalades av det
Man lär känna varandra på ett särskilt vis genom att prata om mat.
Så sant!Man lär känna varandra på ett särskilt vis genom att prata om mat.
Jag har bara ätit det nån gång förut, med tveksam framgång.@Petruska men hur ska man använda risoni? Jag kämpar med den!
Jag har bara ätit det nån gång förut, med tveksam framgång.
Nu kokade jag den och hällde sen ner den i en panna med olivolja på botten
Låg värme. Hackad rostad paprika, salt, saffran och sumac i. Det blev gott.
Nästan alla recept på nätet förespråkar att man häller i grädde, men då tror jag att det blir gröt av alltsammans.