Så många alternativ det finns!
Stacatte som brocolle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stacatte som brocolle
Oj, nej, andra slarvfelet idag. Lika illa som att jag önskade att sjukhuset skulle göra slut på @Hyacinth s lidande...
Ps Kan ni sluta hacka på mig
Ugnsstekt falukorv med potatismos och ärter. Ej gott.
Jag har en övertygad tro på det okrängkbara människovärldet.Å, du är inte den enda raring tror min stackars DUFVA är rätt less på mig också nu. Och BARNET, inte minst.
Jag har en övertygad tro på det okrängkbara människovärldet.
Ja, det är kanske så enkelt? Jag är GOD.Men du är en något bättre människa än jag. Jag äter plågad kyckling, importerade bär och ostron samt gåslever utan att skämmas nämnvärt.
Ja, det är kanske så enkelt? Jag är GOD.
(Importerade bär äter jag också(okokta, förstås, men jag bjuder ingen ovetande, @athena_arabians ) och ostron slinker ner om de kommer i min väg och någon annan öppnat dem. Jag föredrar att ha alla fingrar kvar.)
En mycket föredömlig inställning i sann Amelia-andaoch ostron slinker ner om de kommer i min väg och någon annan öppnat dem.
Alltså, den här bantarglassen som jag har börjat göra av bananer, pressad apelsin och frysta hallon - den är beroendeframkallande. Vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt. För övrigt blev det kyckling med soltorkade tomater, chili, fond och turkyoghurt. Lite pasta till det + ett hembakt bröd. Med tanke på att jag inte gillar kyckling blev det himla gott.
Mango, hallon och citron samt apelsin är också larvigt gott, jag mixar allt fruset utom apelsinen så blir det som sorbet.
Varför är ostron inte okej att äta?
Ni vet att det finns grupper som hävdar att ostron är veganska va
Varför är ostron inte okej att äta?
Ni vet att det finns grupper som hävdar att ostron är veganska va
Nånting om att de inte har ett nervsystem, och därför inte känner något eller lever. De svarar på stimuli, men det gör ju även växter. De filtrerar näring, det gör även växter. Et voilà, veganska!