Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Määäh @inverterad är väl ändå gift Då ska det minsann inte ROMANGSAS!på KONFERANGS
på KONFERANGSROMANGSpotentialen
Määäh @inverterad är väl ändå gift Då ska det minsann inte ROMANGSAS!
Är så nöjd med att vara hemma och få laga min egen mat igen, så idag blev det curry med aubergine, massa roliga kryddor och svarta bönor. Ihop med mango chutney, ris och lite yoghurt blev det ändå väldigt bra.
Jag tänker att framförallt ni som är gifta måste låta singlarna ha roligt på KONFERANGSERNA, så om ni börjar ROMANGSA så tar ni liksom ifrån singlarna möjlighet att ROMANGSA med just den personen. Och det är ju ganska så egoistiskt, att bara tänka på som egen OTROHET och inte på hur de stackars singlarna känner sig!'Får vi RINGMÄRKTA aldrig ha nåt kul alltså? Vad händer då med OTROHETEN? Är det bara singlar blir det ju ingen otrohet! Vad ska vi då diskutera sena helgnätter?
Ni ringmärkta får nöja er med att förfasa er över (den övriga)mänsklighetens moraliska förfall.Får vi RINGMÄRKTA aldrig ha nåt kul alltså? Vad händer då med OTROHETEN? Är det bara singlar blir det ju ingen otrohet! Vad ska vi då diskutera sena helgnätter?
För att gå on topic: finhackade några synnerligen ledsna äpplen och rörde ner i våffelsmeten jämte ett paket saffran och rostade, hackade hasselnötter samt fint rivna morötter. Kanongott!
Och på tal om förfall är det en god beskrivning av min matdag. Naivt trodde jag att det bara kunde bli bättre efter lunchen, men tidspress ledde till middag bestående av en överbliven slatt matvete, snabbtinad fryst broccoli, keso och citronzest. Jag lyxade till det med svartpeppar och flingsalt.Ni ringmärkta får nöja er med att förfasa er över (den övriga)mänsklighetens moraliska förfall.
Brocolle heter det. Såg jag i en annan tråd idagOch på tal om förfall är det en god beskrivning av min matdag. Naivt trodde jag att det bara kunde bli bättre efter lunchen, men tidspress ledde till middag bestående av en överbliven slatt matvete, snabbtinad fryst broccoli, keso och citronzest. Jag lyxade till det med svartpeppar och flingsalt.
Säker på att det inte syftades på border collie?Brocolle heter det. Såg jag i en annan tråd idag
Oj, nej, andra slarvfelet idag. Lika illa som att jag önskade att sjukhuset skulle göra slut på @Hyacinth s lidande...Brocolle heter det. Såg jag i en annan tråd idag
Säker på att det inte syftades på border collie?
Oj, nej, andra slarvfelet idag. Lika illa som att jag önskade att sjukhuset skulle göra slut på @Hyacinth s lidande...
Ps Kan ni sluta hacka på mig
Oj, nej, andra slarvfelet idag. Lika illa som att jag önskade att sjukhuset skulle göra slut på @Hyacinth s lidande...
Ps Kan ni sluta hacka på mig
Alltså, jag skojade. Jag känner mig inte det minsta hackad på. Jag är nog bara för snål med smileys. Och har också galghumor(hur annars överleva?).Jag menade absolut inte att hacka på dig tidigare, jag har som sagt enormt dålig (galg)humor
Och skriver stackato(eller hur det nu stavas, bring it on!).Alltså, jag skojade. Jag känner mig inte det minsta hackad på. Jag är nog bara för snål med smileys. Och har också galghumor(hur annars överleva?).
Staccato. Som broccoli.Och skriver stackato(eller hur det nu stavas, bring it on!).
Och skriver stackato(eller hur det nu stavas, bring it on!).
Staccato. Som broccoli.
Stacatte som brocolleStaccate som broccole?