Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herrejävlar vilka äckliga bilder !
Jag associerar bananen till @mandalaki . Och till Sigmund Freud.Alltså, jag förstår inte själv varför jag accosierar till män i randiga slipovers.
Tittar in för att säga att jag hoppas att ni alla har sett artikeln om att burkchampinjoner ( ) är NYTTIGA(re än färsk svamp).
Slut på meddelandet.
Eller nej. De där biffarna! Det var himla gott. Smakade inte alls sött som jag befarade.
Är den Brämhulten god? Jag älskar deras lemonad.Äter frukost nr 2, nr 1 åts vid 03.30.
Vallmofralla och Brämhults jordgubb/rabarber.
Är den Brämhulten god? Jag älskar deras lemonad.
Jag igen.
Nu är jag åter under ett par dagar utlämnad till vad trakten har att erbjuda när det gäller mat. Spänningen är olidlig!
Jag grundade med mackor på PARTNERS surdegsbröd till frukost. Och ta-med-kaffe på tåget.
Lite oklart då jag knappt kan relatera till ortsnamnen, men mellan Västerås och Enköping, i runda slängar.Var är "trakten"?
Lite oklart då jag knappt kan relatera till ortsnamnen, men mellan Västerås och Enköping, i runda slängar.Var är "trakten"?
Fy bubblan! Hoppas de kan göra något för att förkorta ditt lidande. Du ska veta att jag och resten av landet(i synnerhet de andra som, liksom jag, inte själva bidrar) är oerhört tacksamma för att du gör en så strongt insats för nativiteten!Vi har varit på SöS, träffat läkare igen. De ska kolla om det går att sätta ett tidigare datum. Kan ha att göra med att jag mitt i mötet fick springa ut och . Jättegöllig läkare.
Firade detta med en mathallucination om fiskpinnar, mos och remouladsås utan curry. Kanske en dillvippa. När det doftar himmelrike från restaurangen på ett sjukhus har man nått botten.
I verkligheten fick jag hälla i mig pepsi () och åka hem.