Tittar in i ditt kök, del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag igen. Blev så exalterad över burkchampinjonerna att jag glömde berätta att jag gjorde ugnsbakade potatishalvor till biffarna igår - bara delade ganska små potäter på längden, lade tätt i en form, penslade med rapsolja och strödde på flingsalt och torkad dragon. Sista kvarten sådär rev jag över lite parmesan. Det var gott och enkelt!

Sallad till, och kall sås som egentligen var överbliven dill- och gräslöksdip från fredagens cruditéextravaganza.

Testade en ny pastasås igår som blev riktigt bra. Tomatsås med grönkål (naturligtvis), gröna linser och stekt vegetarisk chorizo. Kommer att göras igen.

Vi har varit på SöS, träffat läkare igen. De ska kolla om det går att sätta ett tidigare datum. Kan ha att göra med att jag mitt i mötet fick springa ut och :yuck:. Jättegöllig läkare.

Firade detta med en mathallucination om fiskpinnar, mos och remouladsås utan curry. Kanske en dillvippa. När det doftar himmelrike från restaurangen på ett sjukhus har man nått botten:D.

I verkligheten fick jag hälla i mig pepsi (:wtf:) och åka hem.

Har snöat in lite på grönsallad, avokado, rödlök och räkor till lunch :D

lunch_zps5hm3acxl.jpg

Vi har varit på SöS, träffat läkare igen. De ska kolla om det går att sätta ett tidigare datum. Kan ha att göra med att jag mitt i mötet fick springa ut och :yuck:. Jättegöllig läkare.

Firade detta med en mathallucination om fiskpinnar, mos och remouladsås utan curry. Kanske en dillvippa. När det doftar himmelrike från restaurangen på ett sjukhus har man nått botten:D.

I verkligheten fick jag hälla i mig pepsi (:wtf:) och åka hem.
Fy bubblan! Hoppas de kan göra något för att förkorta ditt lidande. Du ska veta att jag och resten av landet(i synnerhet de andra som, liksom jag, inte själva bidrar) är oerhört tacksamma för att du gör en så strongt insats för nativiteten!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka