Alltså, jag förstår inte själv varför jag accosierar till män i randiga slipovers.
Toppenstavning!!! Jag måste ha varit full.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag förstår inte själv varför jag accosierar till män i randiga slipovers.
Vi har varit på SöS, träffat läkare igen. De ska kolla om det går att sätta ett tidigare datum. Kan ha att göra med att jag mitt i mötet fick springa ut och . Jättegöllig läkare.
Firade detta med en mathallucination om fiskpinnar, mos och remouladsås utan curry. Kanske en dillvippa. När det doftar himmelrike från restaurangen på ett sjukhus har man nått botten.
I verkligheten fick jag hälla i mig pepsi () och åka hem.
Lite oklart då jag knappt kan relatera till ortsnamnen, men mellan Västerås och Enköping, i runda slängar.
Snö, men inte Norrland.
Fy bubblan! Hoppas de kan göra något för att förkorta ditt lidande. Du ska veta att jag och resten av landet(i synnerhet de andra som, liksom jag, inte själva bidrar) är oerhört tacksamma för att du gör en så strongt insats för nativiteten!
Jaja, det där lät lite fel. Jag menar naturligtvis inga så drastiska åtgärder. Var kanske lite disträ när jag skrev.Nu hoppas jag inte de tar till sådana metoder! Jag associerar inte "förkorta lidande" med något man gör på sjukhus
Hoppas de plockar ut TENGIL tidigare @Hyacinth
Jaja, det där lät lite fel. Jag menar naturligtvis inga så drastiska åtgärder. Var kanske lite disträ när jag skrev.
Jag drog igång en gryta på lamm på ben i förmiddags och den puttrar än på spisen. Utöver lök, vitlök, lite rotselleri, linser och sånt har jag i en hel torkad citron och halva kryddskåpet: svartpeppar, chilismul, koriander, gurkmeja, spiskummin, kanel, ingefära och kardemumma. Dessutom en slurk balsamvinäger(följer trenden i tråden...) och tahini och så småningom tänker jag äta grytan med matvete med russin i.
Vad använder du för recept? Om något?
På onsdag tar jag med familjen till Köpenhamn för KONFERANGS. Små chanser till ROMANGS men jag hoppas på nån bättre middag samt att lyckas undvika pölse och boller i karry.
Det låter ju som om ni blivit väl omhändertagna. Torskryggen lät toppen!De senaste dagarna har vi ätit hos min far med fru. Som alltid utmärkt gott! Torskrygg med bacon, tomat, pepparrot och parmesan i fredags, pappas patenterade lasagne i lördags vilken efterföljde en dunderbra champagne samt åtföljdes av en himla trevlig Rioja för att fira att jag nu är ordförande för min lilla ideella förening med 800 medlemmar och således har ännu mindre fritid. I söndags fick vi härlig broccolisoppa med cheddartoast innan vi åkte hem. På onsdag tar jag med familjen till Köpenhamn för KONFERANGS. Små chanser till ROMANGS men jag hoppas på nån bättre middag samt att lyckas undvika pölse och boller i karry.