Du måste ha tagit bort något i koden
Mm, jag antar det. Försökte kolla och hittade inte problemet. Och sen orkade jag inte undersöka saken mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du måste ha tagit bort något i koden
Intresseklubben för tomater kanske vill anteckna att jag prövade den här häromdagen:
Anledningen var att den tog den enda fempoängaren i Aftonbladets test av krossade tomater (inlåst, därför länkar jag inte).
De hade smakat direkt ur burken samt tillagad i tomatsås. När jag smakade den ur burken tyckte jag att den smakade mer tomat än Mutti, som jag brukar köpa. Mutti fick också bara en tvåa i testet.
(Sedan hade jag den i en starkt kryddad chili där det förmodligen hade gått lika bra med Ica basic som fick en etta ).
19.95 kostade den. Ett billigare märke som fick bra betyg, fyra, var Zetas finkrossade.
Ja, alla säger ju det. Det var därför jag blev nyfiken på testet.Jag blev jätteförvånad över resultaten! Enligt mig är Mutti typ de godaste burktomater en kan köpa i vanliga affär.
Gör ratatouille! Går att äta utan nånting till. I stor mängd. LOVE ratatouilleJag får lust att göra en god tomatsås på dem för att se vad de smakar då. Men pastaberg ingår inte riktigt i kaloribudgeten just nu.
Ja det är gott. Men jag blir inte mätt på det, då behöver jag ha nåt protein till. Det går ju faktiskt att få in i budgeten.Gör ratatouille! Går att äta utan nånting till. I stor mängd. LOVE ratatouille
Gör ratatouille! Går att äta utan nånting till. I stor mängd. LOVE ratatouille
Ja det är gott. Men jag blir inte mätt på det, då behöver jag ha nåt protein till. Det går ju faktiskt att få in i budgeten.
@inverterad Ja, stekt zucchini är gott, att steka den tar fram smaken. Men jag prövade att göra sån där zucchini-pasta som LCHF-arna gör (hyvla zucchinin och koka den jättesnabbt) och det var ju rena skämtet.
Hej kompis.Jag äter kalla pannkakor till middag och känner mig som en femåring som är på utflykt i skogen.
Jag tycker hyvlad/svarvad zucchini som en lägger i durkslag och bara häller kokande vatten över ändå är helt okej! Men det är ju inte pasta direkt@inverterad Ja, stekt zucchini är gott, att steka den tar fram smaken. Men jag prövade att göra sån där zucchini-pasta som LCHF-arna gör (hyvla zucchinin och koka den jättesnabbt) och det var ju rena skämtet.
Jag tycker inte att den smakar något alls, bara vattnigt.Jag tycker hyvlad/svarvad zucchini som en lägger i durkslag och bara häller kokande vatten över ändå är helt okej! Men det är ju inte pasta direkt
Åh, så fint! Ska vi enas om att återgå till sådan där vuxenmat imorgon, kanske?Hej kompis.
Jag äter varma mackor till middag och känner att jag spelar i samma liga.
Dränk det i såsJag tycker inte att den smakar något alls, bara vattnigt.