Ah, ett diettips! Du är ett geniDränk det i sås
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ett diettips! Du är ett geniDränk det i sås
Jag lovar ingenting. Imorgon kommer jag sent hem och alla mina goda rester är uppätna...Åh, så fint! Ska vi enas om att återgå till sådan där vuxenmat imorgon, kanske?
Jag hyvlar ibland i zucchini i slutet av pastakokningen och äter med olivolja, keso, nymald svartpeppar, flingsalt och citronzest. Ganska gott och mycket enkelt att tillreda.Jag tycker inte att den smakar något alls, bara vattnigt.
Jag kan dock inte ta ansvar för om det är ett Amelia Adamo-kompatibelt tipsAh, ett diettips! Du är ett geni
Det tror jag inte att det gör. Var hittar du något som säger att det är antroposofiskt eller att deras odling är biodymanisk? Deras produkter är inte heller märkta med Demeter, vad jag kan påminna mig.Ni är medvetna om att Kung Markatta drivs av antroposofer?
Det tror jag inte att det gör. Var hittar du något som säger att det är antroposofiskt eller att deras odling är biodymanisk? Deras produkter är inte heller märkta med Demeter, vad jag kan påminna mig.
Ja, det ägs ju av antroposofer. Men jag vill minnas att Kung Markatta har kommit upp till diskussion i de här trådarna tidigare, just för att någon menade att de är antroposofer.@vallhund tänker nog på Saltå Kvarn.
När jag kollar på hemsidan så är Kung Markatta märkt med följandeDeras produkter är inte heller märkta med Demeter, vad jag kan påminna mig.
Precis! De skäms inte.När jag kollar på hemsidan så är Kung Markatta märkt med följande
Krav
Eu-ekologiskt
Fairtrade
Ä-märket ("äkta vara")
Klimatkompenserat
Ingenstans hittar jag något om att företaget skulle ha någon antroposofisk filosofi, vilket jag tycker brukar framgår ganska så tydligt när antroposofer presenterar sin verksamhet.
Så vitt jag kunde se så nämnde de inte ens "biodynamiskt".När jag kollar på hemsidan så är Kung Markatta märkt med följande
Krav
Eu-ekologiskt
Fairtrade
Ä-märket ("äkta vara")
Klimatkompenserat
Ingenstans hittar jag något om att företaget skulle ha någon antroposofisk filosofi, vilket jag tycker brukar framgår ganska så tydligt när antroposofer presenterar sin verksamhet.
Jag får lust att göra en god tomatsås på dem för att se vad de smakar då. Men pastaberg ingår inte riktigt i kaloribudgeten just nu.