Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Middag: Fan vet Ingen aptit, ensam (i det här fallet räknar jag inte kisse) eftersom särbon avslutat jobbveckan och åkt hem samt tycker en aning synd om mig själv pga bubblande lungor och lättare feber.
Plus att jag har dåligt samvete över att jag gnäller med tanke på @Hyacinths plågor
Middag: Fan vet Ingen aptit, ensam (i det här fallet räknar jag inte kisse) eftersom särbon avslutat jobbveckan och åkt hem samt tycker en aning synd om mig själv pga bubblande lungor och lättare feber.
Edit: Det finns kokt ris sedan igår. Det går kanske att göra något ätbart med det.
Har du sojasås? Det brukar fungera med det mesta, inklusive ris. Äter det när magen inte mår så bra och behöver något milt. Också, gott!
Edit: Fried rice om du har några grönsaker?
Risbiffar är jättegott! Blanda i riven ost och kryddor. Stek och ät med sweet chilisås eller sriracha.
Hmm, det kanske blir korv med bröd för andra dagen i följd. Nu har jag verkligen ingen lust att laga mat efter allt pysslande med bulgogin. Eller om vi ska vara mycket energiska, rostat bröd med leverpastej och smörgåsgurka?