Ja, @Anna , tror jag att det är som älskar de slemmiga små otäckingarna.Apropå burkchampinjoner, finns det någon som inte tycker att det är en styggelse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, @Anna , tror jag att det är som älskar de slemmiga små otäckingarna.Apropå burkchampinjoner, finns det någon som inte tycker att det är en styggelse?
Nja, det var som fryst wienerbrödsdeg. I mitten fanns klutten med i vårt fall svampstuvning och runt om en frasig upphöjd kant på ca två cm.Krustader? Varken plattor eller egentligen åttkantiga, men kanske ändå? Festligt värre!
Soppa och smörgås ikväll igen. Denna gång fänkålssoppa med citron och havrefralla med en mix av svarta bönor, vitlök och oliver toppat med finmandolinad fänkål.
Dagens lunch avnjöts i solen på kallbadhuset och bestod av en snabbt ihopslängd nudelsallad(koriander,sesamolja, chili, lime) och en enorm havrelatte ur termos.
Årets första havsdopp avklarat! (Skryt, skryt)
Jag: Det känns lite jobbigt.
Partner: Sätt dig i soffan så gör jag chokladmousse åt dig.
Alltså, man kan inte påstå annat än att han känner mig.
Planen var att göra de där biffarna med kikärter och halloumi som @Anna gjorde för ett tag sedan, men när smeten var färdig bestämde jag mig för att göra bollar av den istället. Blir matlådor ihop med spagetti och tomatsås (som jag gör imorgon kväll, tydligen) resten av veckan!
Är det Rahms krustader du menar?Krustader? Varken plattor eller egentligen åttkantiga, men kanske ändå? Festligt värre!
Ingen aning, men förpackningen jag tänker på har antagligen inte bytt design sen päron med after eight var i ropet.Är det Rahms krustader du menar?
Återupptäckte dem vid nyår, och jag säger bara mer krustader åt folket!
Tillverkningen är riktigt hantverksmässig också; http://www.rahmskex.se/sv/bildgalleri/
Ja, @Anna , tror jag att det är som älskar de slemmiga små otäckingarna.
Ingen aning, men förpackningen jag tänker på har antagligen inte bytt design sen päron med after eight var i ropet.
Du är en sån raringSlemmig liten otäcking kan du vara själv
After eight-päron? Krustader med burkchampinjoner? Båda?Det är sjukt gott
Jag har aldrig ätit päron med after eight. (Min mamma orkade inte göra så krångliga efterrätter, min mormor nedlät sig inte till så enkla efterrätter.)Det är sjukt gott
After eight-päron? Krustader med burkchampinjoner? Båda?
Krustaderna till förrätt, päronen till dessert, och varför inte slottsstek som huvudrätt.After eight-päron? Krustader med burkchampinjoner? Båda?
Jag har aldrig ätit päron med after eight. (Min mamma orkade inte göra så krångliga efterrätter, min mormor nedlät sig inte till så enkla efterrätter.)
Jösses, en vid den tiden ganska otrendig familj om jag inte räknar helt galet.Min första pojkväns mamma bjöd på det
De hade ett helt hus inrett med furu och rödvitrutigt.
Jag var helt chockad.
Jag har aldrig ätit päron med after eight. (Min mamma orkade inte göra så krångliga efterrätter, min mormor nedlät sig inte till så enkla efterrätter.)
Du vet om att jag är för ung för samtliga, va? Mina barndomsminnen består av nya spännande saker som couscous, baba ganoush, sambal oelek och fryst filodeg.Krustaderna till förrätt, päronen till dessert, och varför inte slottsstek som huvudrätt.