Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kommer bihustrun med motdraget att hen kanske kan få sköta de enklare delarna av matinköpen, i förekommande fall.
Det är bara det att hen redan gör det.
Ölinköp funkar bra också.Efterrätten. Och vininköp.
Ölinköp funkar bra också.
Jag ÄLSKAR påspyttipanna! (Det enda som är/var ännu godare är burkpyttipanna i min barndom, men jag tror att det har gått ur mode, tyvärr.)
Jag har fått ett sanslöst dyrt restaurangbesök åt partner och mig i födelsedagspresent. Förvirringen och beslutsångesten slåss med euforin i min arma själ. Jag är verkligen inte van.
Vart ska jag gå? Det ska vara i Göteborg.
Åh! vRå hade jag inte tänkt på!@Petruska Thörnströms? vRå?
Jag ÄLSKAR påspyttipanna! (Det enda som är/var ännu godare är burkpyttipanna i min barndom, men jag tror att det har gått ur mode, tyvärr.)
Åh! vRå hade jag inte tänkt på!
Sen har jag aldrig ätit på Sjömagasinet, och det bör man kanske göra nån gång? Men partner äter julbord där varje år med jobbet så det blir bara mig det blir unikt för. Å andra sidan min present.
Jag tittade på menyn och det ser intressant ut. Men faktum är att beloppet jag fick i present nästan är för högt! Unikt problem.Jag har ätit där en gång och var innerligt besviken, men jag var tolv år så det är ett tag sedan. Och det var inte bara för att jag var BARN som jag var besviken, det var allihop Någon smaklös vit fisk till huvudrätt och melonsoppa till efterrätt som verkligen bara var vattenmelon körd i mixer. Men, ja, det är över 20 år sedan så det har nog hänt mycket sedan dess får vi hoppas. Om inte annat är det ju oerhört vackert.
Fabulöst!Statoilbulle och ahlgrens bilar, sura varianten. Är på roadtrip.
Jag tittade på menyn och det ser intressant ut. Men faktum är att beloppet jag fick i present nästan är för högt! Unikt problem.
Vad skulle ni ha gjort
- gått på två restaurangbesök som då blir dyrare än vanligt men inte svindlande dyra (det kvittar vad era restaurangbesök brukar kosta, tänk utifrån de belopp ni är vana vid. För oss kostar det mycket sällan mer än 300 kr/person, de där underbara tacos vi åt häromveckan kostade 450 för tre personer sammanlagt men då utan vin)
- gått på ett riktigt dyrt restaurangbesök för att liksom få göra det någon gång (tex Sjömagasinet eller dyr avsmakningsmeny på något gourmetställe)?
Jag har fått ett sanslöst dyrt restaurangbesök åt partner och mig i födelsedagspresent. Förvirringen och beslutsångesten slåss med euforin i min arma själ. Jag är verkligen inte van.
Vart ska jag gå? Det ska vara i Göteborg.
Åh! vRå hade jag inte tänkt på!
Sen har jag aldrig ätit på Sjömagasinet, och det bör man kanske göra nån gång? Men partner äter julbord där varje år med jobbet så det blir bara mig det blir unikt för. Å andra sidan min present.
Jag skulle satsa på ett besök, och dyrt. Kanske hit: http://www.gp.se/1.3719739Jag tittade på menyn och det ser intressant ut. Men faktum är att beloppet jag fick i present nästan är för högt! Unikt problem.
Vad skulle ni ha gjort
- gått på två restaurangbesök som då blir dyrare än vanligt men inte svindlande dyra (det kvittar vad era restaurangbesök brukar kosta, tänk utifrån de belopp ni är vana vid. För oss kostar det mycket sällan mer än 300 kr/person, de där underbara tacos vi åt häromveckan kostade 450 för tre personer sammanlagt men då utan vin)
- gått på ett riktigt dyrt restaurangbesök för att liksom få göra det någon gång (tex Sjömagasinet eller dyr avsmakningsmeny på något gourmetställe)?