Har bihustrun hund? Det hade gått mig förbi. Jag kände bara till kattungarna.Bihustruns.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har bihustrun hund? Det hade gått mig förbi. Jag kände bara till kattungarna.Bihustruns.
Apropå dålig dejtmat: det värsta någonsin jag blivit bjuden på var fiskpinnar med ris och ketchup.
Det är ett av mina guilty pleasures - smaksatt créme fraiche, kyckling eller kött och kanske lite fond, och så ris. Om min dejt bjöd på det på första träffen skulle jag kanske bli oroad och lite sur på bristen på engagemang, men skedde det efter bevis på matlagningskunskaper hade jag nog bara blivit glad.
Personen ifråga hade betonat sina matlagningskunskaper och förklarade stolt hela den komplicerade proceduren av att steka kött, blanda med fräsch kräm och servera med kokt pasta. Jag kände mig förrådd i mitt innersta.
(men alltså grönsaker? man har sådant i sin mat? eller?)
Isbergssallat, finns det folk som faktiskt äter det?! Det smakar ju bara unket vatten?
Vad tusan, @inverted?!
Ja, till créme fraiche-sås! Eller Flygande Jakob! Till skämsmat funkar det BRILJANT. Aldrig annars!
Det äldre barnet har en varghund som måste passas när hen jobbar helg.Har bihustrun hund? Det hade gått mig förbi. Jag kände bara till kattungarna.
Ja, bihustrun är trots sin titel att betrakta som cis-man.Jag hade nog slutit mig till skaran som tänker lyxig efterrätt/förrätt som uppgift för den oskickliga matlagaren. Många förrätter kan ju monteras - pill men inte svårt. Ska det absolut lagas mat kanske den oskickliga bör gå kurs?
Men nog fasen är det ett problem. Hatar den där biten med att dejta. Bli bjuden på mat och vara tvungen att låtsas som att jag tycker att smaksatt crème fraiche och kyckling är en fullgod gryta. Min man är van vid att jag serverar mig själv soygurt om jag inte tycker att maten blev god. Mat är för mycket njutning för att jag ska vilja ha det halvdant.
Måste dock ändå känna lite lättnad över att BIHUSTRUN ändå reflekterar @Petruska . Finns många med manlig identitet (för denna är väl en sådan?) som bara glatt skulle ha serverats utan minsta lilla eftertanke. Och det är så jäääkla sunkigt.
Partner skulle dejta lite häromsistens och åstadkom under stora vedermöder en ENKEL äppelpaj för att inte skrämma dejten ur köket för all framtid.Apropå dålig dejtmat: det värsta någonsin jag blivit bjuden på var fiskpinnar med ris och ketchup.
Tacka vet jag fulpizza och vitkålssallad.Ja, till créme fraiche-sås! Eller Flygande Jakob! Till skämsmat funkar det BRILJANT. Aldrig annars!
Det äldre barnet har en varghund som måste passas när hen jobbar helg.
Isbergssallat, finns det folk som faktiskt äter det?! Det smakar ju bara unket vatten?
Vad tusan, @inverted?!
På riktigt. Drygt ettårig tik som är stor även för att vara varghund.Ååååh på riktigt? Jag älskar varghundar innerligt!
På riktigt. Drygt ettårig tik som är stor även för att vara varghund.