Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Laxfilé med fetaost-och olivkräm (läs: fetaost och hackade oliver blandat med ett par skedar turkisk yoghurt) samt en blanding av rostad sötpotatis, morot och palsternacka. Mycket enkelt, mycket fräscht, mycket gott.
Åker till Malta i övermorgon - tips på lokal(ish) mat som bör smakas där?
Noterat!Inte mat men dryck, läsken Kinnie.
Hemköp har jättebra charkisar tycker jag. Serranoskinkan är väldigt prisvärd också.
Idag stod teriyakilax med kokosnudlar och stekt kål/broccoli på menyn. Oväntat gott faktiskt, eftersom jag aldrig riktigt gillat teriyakisås Men jag antar att även mina smaklökar blir vuxnare med åren
Åh nu tror jag att jag lurades Det är nudlar som vänds ner i kokosgrädde med limesaft/skal efter att ha kokats typ klaraoch så får de koka ihop med grädden det sista så grädden fastnar. Men det funkar säkert att göra med algnudlarKokosnudlar? Tell me more darling!
Var köper man? Är de glutenfria som det låter?
Åh nu tror jag att jag lurades Det är nudlar som vänds ner i kokosgrädde med limesaft/skal efter att ha kokats typ klaraoch så får de koka ihop med grädden det sista så grädden fastnar. Men det funkar säkert att göra med algnudlar
Ja fy, det var verkligen inte meningenÄsch vad du är tarvlig