Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@VLMF det låter som att du har varit på bastard och ätit kanin? Jag ska dit på lördag, hoppas den finns kvar då.
Ja, hoppas det också, jag har aldrig ätit kanin.Korrekt! De byter ju menyn ofta men hoppas den är kvar till nästa helg för din skull
Jag har en portion kvar i frysen, men i morgon får jag nog ändå försöka hitta på något annat.
Ni måste väl ha kommit längre i kantarellsäsongen hos er?! Ni är ju liksom alltid lite före med alla växtligheterKantereller...! @Killaloe
Ja hela middagen lät fantastisk.
Ni måste väl ha kommit längre i kantarellsäsongen hos er?! Ni är ju liksom alltid lite före med alla växtligheter
Svampar är inte växter, skrev hon surt och missunnsamt. Här i jordbrukslandskapet i Halland har jag på 50 år plockat en (1) kantarell. Den var falsk.Ni måste väl ha kommit längre i kantarellsäsongen hos er?! Ni är ju liksom alltid lite före med alla växtligheter
Haha du låter lite bitterSvampar är inte växter, skrev hon surt och missunnsamt. Här i jordbrukslandskapet i Halland har jag på 50 år plockat en (1) kantarell. Den var falsk.
Jag hade champinjoner i trädgården i många år. Det var underbart. Men tyvärr dog trädet som champinjonerna hade symbios med.Haha du låter lite bitter
Men oj, jag plockar typ massor varje år och hittar alltid svamp på de konstigaste ställena här i närheten.
@VLMF men någonstans i Skåne måste det ju finnas kantareller?! (om jag kommer iväg och samlar svamp så ska jag ta med mig nästa gång jag rör mig söderut ) Jag bara chansar men runt hallandsåsen borde det ju gå att hitta om inte annat tycker jag, där finns skog
Ååååååååhhh!!!!Vi har kantarellfest, det kryllar. Många är pyttigt än, men om en vecka eller så kommer jag ränna i skogen dygnet runt.
Förra året fick jag svampförbud till slut...
Ååååååååhhh!!!!