Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utan att ha provat skulle jag tippa på chutney. Annars är krusbär bäst som de är bara tycker jag.Jag har mina lantliga bekymmer, jag. Hallonextasen går mot sitt slut och nu är de fucking krusbären mogna. Finns det NÅGOT man kan göra med krusbär som blir gott, inte bara ätligt?
Cheesecake och passerade med massor av socker att ha till pannkakor eller vaniljglass. Men förutom det, menlöst bär!Finns det NÅGOT man kan göra med krusbär som blir gott, inte bara ätligt?
Jag har mina lantliga bekymmer, jag. Hallonextasen går mot sitt slut och nu är de fucking krusbären mogna. Finns det NÅGOT man kan göra med krusbär som blir gott, inte bara ätligt?
Jag har mina lantliga bekymmer, jag. Hallonextasen går mot sitt slut och nu är de fucking krusbären mogna. Finns det NÅGOT man kan göra med krusbär som blir gott, inte bara ätligt?
Apropå sprit så kan jag tänka mig att det går att göra god likör på krusbär.Krusbär och rom är en bra kombination, har jag för mig. Jag skulle göra chutney eller marmelad och krydda på rejält med sprit och kryddor.
Cheesecake och passerade med massor av socker att ha till pannkakor eller vaniljglass. Men förutom det, menlöst bär!
Apropå sprit så kan jag tänka mig att det går att göra god likör på krusbär.
Tack för förslag hörni! Jag tror att det lutar åt chutney. Möjligen även en liten burk experimentell marmelad med mycket sprit och kryddor.Krusbär och rom är en bra kombination, har jag för mig. Jag skulle göra chutney eller marmelad och krydda på rejält med sprit och kryddor.
Du och jag, @athena_arabians . Du och jag.
Gör det! Bär och sprit kan ju aldrig gå fel liksom.Ska jag säga åt särbon att testa?