athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle väl inte drista mig så långt att jag skulle säga att jag HATAR värmen, men nog fan är den jobbig när den slår till. 20 grader, max 25 (med fläktande vind, OBS!) är lagom. Men så är jag en sån där som höjer ett ögonbryn när folk kommer in i fikarummet på jobbet med koftor och huttrar om "hur kallt det är". Själv sitter jag i kortärmat och tycker det är alldeles lagom.Jag äter ananas till middag, helt rimligt med tanke på att jag HATAR VÄRME (men det får man väl inte säga i det här landet ) och håller på att smälta bort.
Till förrätt åt jag odlade blåbär, gott men inte riktigt då jag tänker mig att blåbär smakar så set blir en chock barke gång jag äter det
Tack!Åh, jag kan dela med mig av kommande utlåtanden, bara för din skull.
@Hyacinth Snälla människa, börja ÄTA snart!
Min gräns för värme går nog runt 18 tror jag Så dagar som de här känner jag sannerligen för att emigrera till typ Hebriderna, Shetlandsöarna eller Färöarna med dess klimat (@Koltrast förstår mig dock inte ) Så att ehm.Jag skulle väl inte drista mig så långt att jag skulle säga att jag HATAR värmen, men nog fan är den jobbig när den slår till. 20 grader, max 25 (med fläktande vind, OBS!) är lagom. Men så är jag en sån där som höjer ett ögonbryn när folk kommer in i fikarummet på jobbet med koftor och huttrar om "hur kallt det är". Själv sitter jag i kortärmat och tycker det är alldeles lagom.
Din beskrivning trotsar all beskrivning!Startade dagen med en Chokladbar från Allévo.
Ser okej ut, men smaken...
Konsistensen är sen man kan tänka sig en kexchoklad skulle bli efter att ha legat i handskfacket på bilen en lång sommar, sen stoppar man ser den i en kylväska så den blir kompakt och stelnar.
Chokladen smakar inte choklad, mer som damm.
Kontenta: sug på en spånskiva, häll på en gammal chokladsås, slå in i piffigt papper.
Sen räddad av två baljor rött te och en flaska mineralvatten. Längtar besatt efter midagsägget.
Den skriker efter något att jobba med.Magrapport till @Trani :
Idag har min mage bullrat. Det låter som åskan går. Dricker jag massa vatten då känns det som det kluckar när jag går i trappan.
Den skriker efter något att jobba med.
Förrätten känns väldigt exotisk, frukt-i-mat?!Förrätt: gula russin
Huvudrätt: två knäckebröd med ost
Efterrätt: pannkakor i stora lass med jordgubbssylt, socker och chokladsås. Ännu en bra dag med sunda matvanor
Väldigt exotisk indeed! Jag måste säga att jag älskar gula russin och tycker att de är sisådär hundra gånger godare än vanliga ubersöta. (inte för att jag har ett problem med söta saker men ändå )Förrätten känns väldigt exotisk, frukt-i-mat?!
Ingen aning, det är bara så.@Petruska varför säger man bamba bara i Gbg och Borås`? Har aldrig hört det någon annanstans.