Ja. Jag tycker att det funkar.Hela kärnor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Jag tycker att det funkar.Hela kärnor?
Jösses, var är det Hemköpet? Jag måste jaga ut mamma och syskonbarn för att bunkra till stackars mig. De billigaste jag såg igår kostade 159 kr/kg för färska.Fiskdisken på Hemköp närmast mig, ca 100 m västerut. Tisdagen därpå kostade de 79. 85 var på en FREDAG!
Åh, vad jag ser fram mot att plastBARNBARNET snart kommer och bakar pizza när jag läser det där!Det blev gott! Detsamma kan inte sägas om den hembakta pizzan BARNET presterade, degigt och smaklöst.
Göteborg. Men det var extremt billigt även för vår stad.Jösses, var är det Hemköpet? Jag måste jaga ut mamma och syskonbarn för att bunkra till stackars mig. De billigaste jag såg igår kostade 159 kr/kg för färska.
Så långt hängde jag med, men gäller det alla Hemköp och inte bara ditt lokala?Göteborg. Men det var extremt billigt även för vår stad.
Åh, vad jag ser fram mot att plastBARNBARNET snart kommer och bakar pizza när jag läser det där!
Det vet jag inte. Jag bara upptäckte det när jag kom dit - lång kö i fiskdisken, förståeligt nog.Så långt hängde jag med, men gäller det alla Hemköp och inte bara ditt lokala?
PlastBARNBARNET pratar om - - - köttbullar och ketchup.Kan tipsa:
Rökt kalkon, fetaost och salvia.
Smakade NADA. Degen i små, degiga oformliga bitar.
Sen toppade jag med avokado, inlagd rödlök och ruccola och som ett sista desperat försök tabasco. Nu dricker jag öl istället.
På pizza?PlastBARNBARNET pratar om - - - köttbullar och ketchup.
Han är stolt över sin kulinariska kreativitet. Köttbullar och ketchup kan varieras i det oändliga.På pizza?
Jag har haft lamm i ugnen över natten. Det ska bli pulled lamb goes Middle East. Tillbehör blir än så länge baba ganoush och tunnbröd (inte libabröd, ett annat). Men sen då? Det får inte vara jobbigt. Rödlök-nånting? Tänkte försöka en äppelallad som jag fick på en lite mellanösterinspirerad buffé häromdagen. Och något med bönor eller linser. Borde väl funka?
Kanske bjuder jag en gäst eller två.
En kompis från Kurdistan brukar strimla rödlöken och pressa över citron. Det blir gott genast, även om det är bra att ge det tid också.Inlagd rödlök är min last, men den tar 24 timmar...
Ajvar är också himla gott! Jag brukar hacka i nötter för att få lite konsistens. Eller en dukkah?