Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det nu inte är hipsters i den, så vad?Visst är den!
On topic: har kokat sylt. Hipstersylt.
Gick du bara ut och fångade du en på söder? Blev det inte slabbigt att stycka den i lägenheten?
@athena_arabians vi ska äta räkor
Om det nu inte är hipsters i den, så vad?
Tyvärr inte!Rökta?
Här blev det älgfärsbiffar, jag gjorde på ett helt paket så det blir lite rester
Hallon/blåbär/tranbär/vanilj/lakrits/ingefära.
Hipster.
Jag hade ingen aning om att en hipster innehåller allt det Vilket är bäst, hon- eller hankön?
Wow! Jag är imponerad. Funderar själv på simpel, usel, fantasilös hallon/granatäpplemarmelad. Funderar på vilken spritsort som kan funka i den. Rom? Tyvärr känns rom inte så hipstrigt.Hallon/blåbär/tranbär/vanilj/lakrits/ingefära.
Hipster.
Wow! Jag är imponerad. Funderar själv på simpel, usel, fantasilös hallon/granatäpplemarmelad. Funderar på vilken spritsort som kan funka i den. Rom? Tyvärr känns rom inte så hipstrigt.
Wow! Jag är imponerad. Funderar själv på simpel, usel, fantasilös hallon/granatäpplemarmelad. Funderar på vilken spritsort som kan funka i den. Rom? Tyvärr känns rom inte så hipstrigt.
Rom funkar alltid att hälla kocken om det inte funkar i sylten.Wow! Jag är imponerad. Funderar själv på simpel, usel, fantasilös hallon/granatäpplemarmelad. Funderar på vilken spritsort som kan funka i den. Rom? Tyvärr känns rom inte så hipstrigt.
Fiskdisken på Hemköp närmast mig, ca 100 m västerut. Tisdagen därpå kostade de 79. 85 var på en FREDAG!@Petruska Var köpte du färska räkor för 85 spänn kilot nyligen? I fisken nära mig kostade de 225 i dag
Rom funkar alltid att hälla kocken om det inte funkar i sylten.
@Hyacinth Jag är imponerad, blev det gott?