Jag beställde den på Bokus nyss.Skriver upp Maken på att läsa-listan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beställde den på Bokus nyss.Skriver upp Maken på att läsa-listan!
Jag försöker verkligen att inte köpa fler böcker(går efter omständigheterna* ganska bra), så jag kikade och fann att den finns inne på mina två närmsta bibliotek!Jag beställde den på Bokus nyss.
Jag är ologiskt rädd för biblioteksböcker, så jag är tvungen att köpa. Å andra sidan är det nog bra att äga den med tanke på alla rekommendationer här.Jag försöker verkligen att inte köpa fler böcker, så jag kikade och fann att den finns inne på mina två närmsta bibliotek!
Edit: Ingen skugga faller på mina päron när det kommer till bokvalet. Jag läste ALLT som kom i min väg.
Min är på väg från cd.on (beställde den och säsong 3 av du vet vad )Du minns rätt. Jag läser den om igen för hen vet vilken gång i ordningen. @niphredil hoppas jag är lika förtjust.
Hittat ett av mina två ex om någon vill låna. Den andra har ett av mina syskon.
Frusen avokado? Jag har köpt en påse men inte vågat testa än, är det någon annan som gjort det? Jag vill göra wraps med kött, grönsaker och frukt men vet inte om jag orkar leta efter mogna avokados utan tar de frusna, någon som har testat, kan man göra guacamole på frusen avocado och den blir bra?
Du, det var en minst sagt intressant bok! Jag har typ 100 åsikter om den .Du minns rätt. Jag läser den om igen för hen vet vilken gång i ordningen. @niphredil hoppas jag är lika förtjust.
Du, det var en minst sagt intressant bok! Jag har typ 100 åsikter om den .
Gick du bara ut och fångade du en på söder? Blev det inte slabbigt att stycka den i lägenheten?On topic: har kokat sylt. Hipstersylt.
Outgrundliga äro de vägar en kvinna med pms gå.Gick du bara ut och fångade du en på söder? Blev det inte slabbigt att stycka den i lägenheten?
Jag har typ allt i proteinväg i frysen men är inte sugen på något så jag vet inte vad jag ska äta till middag
Är det någon som har något förslag?
Jag har plockat upp en förpackning nötfärs ur frysen som strax ska börja processas till en köttfärssås och vidare till en lasagne al forno enligt recept från Paolo Roberto. Med mycket mozzarella och parmesan. Och en grönsallad till. Det är i alla fall jag sugen på!
Frusen avokado? Jag har köpt en påse men inte vågat testa än, är det någon annan som gjort det? Jag vill göra wraps med kött, grönsaker och frukt men vet inte om jag orkar leta efter mogna avokados utan tar de frusna, någon som har testat, kan man göra guacamole på frusen avocado och den blir bra?