Som en Jansson, fast med skinjacka istället för fisk. Eller som en potatisgratäng med skinka i.Vad är en skinkfrestelse?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som en Jansson, fast med skinjacka istället för fisk. Eller som en potatisgratäng med skinka i.Vad är en skinkfrestelse?!?
Vad är naturviner?Kan tillägga att det serverades enbart naturviner, en inte helt igenom angenäm upplevelse. Men spännande
Var skogen god?
Vad är naturviner?
Jag vill se den ätliga skogen: Har du Instagram? (Det är det enda jag kan nämligen.)Jaaa! Massa bilder, men jag kan ju f-n inte ladda upp!
Jag vill se den ätliga skogen: Har du Instagram? (Det är det enda jag kan nämligen.)
Gå in på websta.me. Logga in på ditt instagram där.
Gå in på websta.me. Logga in på ditt instagram där.
Högerklicka (blir det väl?) på bilden du vill lägga in här.
Välj "Kopiera bildadress" (eller något sådant).
Sedan gör du som vanligt när du ska svara här på Buke, men klicka på den där lilla bilden med typ ett berg här ovan.
Då kommer en ruta upp där du klistrar in den kopierade bildadressen från websta.
Klart.
Vet inte hur man gör! Jag kan bara det jag skrevBlöööörk men du får sno matbilderna och lägga här om du vill, jag surfar bara på mobilen så det blir så himla bökigt.
Asså så himla gulligt allt för bukefalisternas porrmatsbehov. Rå älg. Men gott var det.