Tittar in i ditt kök, del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Soppa på potatis och purjo till lunch, hottade upp den med lite tabasco. Laddar inför semla till fika.

Ikväll äter jag min älskade yoghurt (nån måtta får det vara) övriga med galen ämnesomsättning äter hemlagad pizza med tryffelsalami och tapenade samt fetaost.

Vi får besök till middagen! Till mig, barn och besök blir det lammfärsbiffar med rostad potatis och någon god sås. Maken ersätter köttet med någon form av bönburgare.

Jag fotade rubbet.
pics_or_it_didnt_happen_retro_poste.jpg

Var skogen god?

Gå in på websta.me. Logga in på ditt instagram där.
Högerklicka (blir det väl?) på bilden du vill lägga in här.
Välj "Kopiera bildadress" (eller något sådant).

Sedan gör du som vanligt när du ska svara här på Buke, men klicka på den där lilla bilden med typ ett berg här ovan.
Då kommer en ruta upp där du klistrar in den kopierade bildadressen från websta.
Klart.

Gå in på websta.me. Logga in på ditt instagram där.
Högerklicka (blir det väl?) på bilden du vill lägga in här.
Välj "Kopiera bildadress" (eller något sådant).

Sedan gör du som vanligt när du ska svara här på Buke, men klicka på den där lilla bilden med typ ett berg här ovan.
Då kommer en ruta upp där du klistrar in den kopierade bildadressen från websta.
Klart.

Blöööörk;) men du får sno matbilderna och lägga här om du vill, jag surfar bara på mobilen så det blir så himla bökigt.

Skulle göra dom snabba frallorna jag gjort så många gånger idag till kvällsfika.
Superenkelt och snabbt svänger ihop degen och in i ugnen.

Klockan ringer och bröden är platta och kompakta, inte alls som det ska. Kliar mig i huvet och funderar vad som inte stämde och inser att jag varit för snabb. Har grabbat fel burk och inte läst på den så istället för 1msk bakpulver så har jag haft i 1msk vaniljsocker:banghead::banghead::banghead:

Bröden hamnade i sopen och det fick bli färdigköpta rostmackor istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka