Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Törs man fråga om du använder vanlig Saffran a´la ICA etc eller har du tillgång till bättre sort? ÄR andra sorter bättre??Inspirerad partner har kommit hem efter en vecka i Nästanspanien aka Kanarieöarna. Han lagade Fabada Asturiana till middag. Underbart gott med mängder av saffran! De här åren då saffranet ligger bra i pris är klart bättre än den andra sortens år.
Inspirerad partner har kommit hem efter en vecka i Nästanspanien aka Kanarieöarna. Han lagade Fabada Asturiana till middag. Underbart gott med mängder av saffran! De här åren då saffranet ligger bra i pris är klart bättre än den andra sortens år.
Törs man fråga om du använder vanlig Saffran a´la ICA etc eller har du tillgång till bättre sort? ÄR andra sorter bättre??
Bondsk spansk gryta på bönor och korvsorter. Och saffran. Underbart långkok.Vad är det?
Nu var det Hemköps. Det är väl samma. Jag köper iransk som är mindre finriven när jag kommer att tänka på det. Den är roligare att ha, tycker jag, men om den är bättre är jag mer tveksam till.Törs man fråga om du använder vanlig Saffran a´la ICA etc eller har du tillgång till bättre sort? ÄR andra sorter bättre??
Sicken meny! "Älg, bovete, skog."Ikväll ska resten av familjen kolla melodifestivalen, själv ska jag på lokal och äta 6-rätters med vinpaket. Lyckliga lyckliga jag
http://www.restaurangvolt.se/files/8314/5468/2819/Hemsida.pdf
Ikväll ska resten av familjen kolla melodifestivalen, själv ska jag på lokal och äta 6-rätters med vinpaket. Lyckliga lyckliga jag
http://www.restaurangvolt.se/files/8314/5468/2819/Hemsida.pdf
Det är så jobbigt. Jag läste den i forntiden och har länge tänkt läsa om den, för jag har en känsla av att den är en relationsklassiker. Men när jag till slut fick tummen ur så finns den bara inte i min bokhylla! Jag vet att jag inte har lånat ut den - men inte fasen är det en bok man slänger?Lite på temat vill jag rekommendera Maken av Gun-Britt Sundström. Den är så sanslöst bra! 51 välinvesterade kronor på adlibris om man inte läst den ännu. Skulle vilja se den som en del av allas uppfostran. Mina vänner hävdar att jag är Martina, finaste komplimangen ever!
Sicken meny! "Älg, bovete, skog."
Det är så jobbigt. Jag läste den i forntiden och har länge tänkt läsa om den, för jag har en känsla av att den är en relationsklassiker. Men när jag till slut fick tummen ur så finns den bara inte i min bokhylla! Jag vet att jag inte har lånat ut den - men inte fasen är det en bok man slänger?
Ursäkta OT. Åt fryspizza igår.
Ursäkta OT. Åt fryspizza igår.
Jag åt Dr Oetker Diavolo. Hade laddat in den i frysen som nödproviant åt exet när han var här och installerade digital-tv, IP-telefoni och bredband via fiber medan jag var på jobbet. Men den gick aldrig åt, vi åt tillsammans när jag kom hem istället.Det är vad det blir här idag Traditionale Prosciutto-Funghi
Kan tänkas att det blir lite rödvin till också
Jag åt Dr Oetker Diavolo. Hade laddat in den i frysen som nödproviant åt exet när han var här och installerade digital-tv, IP-telefoni och bredband via fiber medan jag var på jobbet. Men den gick aldrig åt, vi åt tillsammans när jag kom hem istället.
Minns inte om den hette så. Men svarta kartongen. Har prövat mozzarella/pesto också, den var god.Det är också deras Traditionale-linje eller hur? Jag tycker de har bäst botten av fryspizzorna.