Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen grönkål!?!?!
Jag gör gärna Arlas asiatiska fiskbiffar med tomatraita. Det är så löjligt gott (och bra recept!) så jag brukar behöva göra minst dubbel sats av såsen eftersom den har en tendens att ta slut innan resten av maten
Åh men va roligt att du tyckte om dom! (så trist att tipsa om recept som är äckliga )Testade det receptet igår och det blev väldigt gott! Väldigt god smak på biffarna och hyfsat enkla att göra. Tomstraitan var enkel och jättegod. Ska definitivt lagas fler gånger!
SÅ SÄGER MAN LITE PÅ SKÅNSKA!Stek den i smör, tillsammans med lite grönt.
På med slatt vatten/vin och ett lock, puttra vilt i två-tre minuter. Lie nötter och du är hemma.
Skumbananer är ju gott i alla fallMisär. Lunch på Pressbyråns kaffe, proteinbar och skumbananer.
Äh, kan man stava till både sriracha och saffranscheesecake klassas man definitivt fortfarande som nykter i min bok!Herregud vad jag är full och mätt... hade mina borrare här på middag... och ja, det är ju lördag... så ja, det blev lite glögg... med mina romrussin... så nä, jag är inte nykter.
Det var iaf vansinnigt gott. Svampsås med fläskfilé marinerad i bla oheliga mängder sriracha och vitlök. Jag stekte på filén och sedan fick den puttra färdigt i marinaden, mums! Klyftpotatis och ljumma grönsaker till. Efterrätt var saffranscheesecake som fick romrussin ovanpå sig mycket gott. Och så glögg då...
Men du fick ju i alla fall i dig lite PROTEIN! Visst var det väl du som fick bannor av någon väninna för att du inte äter tillräckligt med protein?Misär. Lunch på Pressbyråns kaffe, proteinbar och skumbananer.
Jag tror dessutom att skumbananerna kanske innehåller en hel del protein?Äh, kan man stava till både sriracha och saffranscheesecake klassas man definitivt fortfarande som nykter i min bok!
MVH Sms:ade min mamma igår kväll (natt) att allt var bra och att jag var vid mina fulla sinnens bruk. Och det stämde ju i och för sig...
Men du fick ju i alla fall i dig lite PROTEIN! Visst var det väl du som fick bannor av någon väninna för att du inte äter tillräckligt med protein?
Ja. Utan henne hade jag köpt något pressbyråbakeoffbröd istället.Äh, kan man stava till både sriracha och saffranscheesecake klassas man definitivt fortfarande som nykter i min bok!
MVH Sms:ade min mamma igår kväll (natt) att allt var bra och att jag var vid mina fulla sinnens bruk. Och det stämde ju i och för sig...
Men du fick ju i alla fall i dig lite PROTEIN! Visst var det väl du som fick bannor av någon väninna för att du inte äter tillräckligt med protein?
Oh ja! För att inte tala om kalium!Jag tror dessutom att skumbananerna kanske innehåller en hel del protein?
Det hade jag gjort! Var det inte de som hade den där förskräckliga lussekorven förra året, på tal om lussekatter?Ja. Utan henne hade jag köpt någotl pressbyråbakeoffbröd istället.
Och vitaminer. Bananer ju!Jag tror dessutom att skumbananerna kanske innehåller en hel del protein?
Bröd hade varit både godare och billigare. Lussekorv är INTE aktuellt!Det hade jag gjort! Var det inte de som hade den där förskräckliga lussekorven förra året, på tal om lussekatter?
Äh, kan man stava till både sriracha och saffranscheesecake klassas man definitivt fortfarande som nykter i min bok!