Titta vad jag hittade idag ...

gadriel

Trådstartare
... fem små söta krabater :)

090402.jpg

Mamma Ovalia:

kame9.jpg

Hoppas de andra två flickorna också får tillökning snart :banana:

Sv: Titta vad jag hittade idag ...

Va söta dom kommer att blir...blir så kanin tokig...men ska inte ha en kanin nu intalar jag mej själv!

Åh vad skoj! ^^
Är det stora eller lilla silver? :)

Längtar själv tills jag kan para mina vit blåögda (dvv). :D

Va söta dom kommer att blir...blir så kanin tokig...men ska inte ha en kanin nu intalar jag mej själv!

Sånt intalar man sig alltid och vad händer... :p

Nu längtar jag bara till gräset ska ta sig ordentligt i utegården så dom får komma ut i vårsolen. Tar väl ett apr veckor till så då hinner de små bli lite större iaf.

Åååh vad roligt med små kaninbebisar :) Saknar mina som jag hade förra sommaren...

Lite uppdatering på krabaterna.

Bilder när de är ca 2 veckor:

090413.jpg

090414.jpg

090415.jpg

090416.jpg

:love::love: små ulltussar!! :d

själv får jag vänta en hel vecka innan Saga kan tänka sej ploppa ut sina :mad:;)

Jag skulle aldrig kunna skilja mig ifrån sådana söta saker! Min gamla dvärgvädur fick en kull och jag behöll allihop :O sen har det inte blivit fler kullar efter det ;). Sen är ju honan min för gammal nu :( men guuud vad sugen man blir på kaninungar när man ser era bilder!! åhååå :love: !

Jag tycker kaniner är ganska tråkiga... :angel: Men dessa varelser är ju galet underbara!!! :love::love:

Jag tycker kaniner är ganska tråkiga... :angel: Men dessa varelser är ju galet underbara!!! :love::love:

Har man dom i små burar så tycker inte jag heller kaniner är roliga men när man har dom i en inhägnad och det kommer en hel drös stora kaniner farande när man kommer för att ge lite morötter så är dom hemskt charmiga :)

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 991
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 745
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 882
Senast: Tiffany
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 981
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar