Nu uppfostrade hon inte din hund utan uttryckte sin åsikt, stor skillnad.Att prata om väder och vind är ju en helt annan sak än att försöka uppfostra folks djur eller barn.
Den senare kategorin människor ogillar jag starkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu uppfostrade hon inte din hund utan uttryckte sin åsikt, stor skillnad.Att prata om väder och vind är ju en helt annan sak än att försöka uppfostra folks djur eller barn.
Den senare kategorin människor ogillar jag starkt.
Tycker du?Nu uppfostrade hon inte din hund utan uttryckte sin åsikt, stor skillnad.
Så hon tog din hund och korrigerade den framför dig? Det framgår inte av texten. Hur uppfostrade hon den, genom att trycka ner den, rycka i kopplet eller sparka den när den hoppade på henne? Fäktade och skrek?Tycker du?
Jag tycker faktiskt inte det.
Kul ,jättekul.Så hon tog din hund och korrigerade den framför dig? Det framgår inte av texten. Hur uppfostrade hon den, genom att trycka ner den, rycka i kopplet eller sparka den när den hoppade på henne? Fäktade och skrek?
Kul ,jättekul.
Mja, fast jag tycker att det är rätt oförskämt oavsett om personen tog tag i saken, så att säga. Jag förstår frågeställningen utifrån exemplet. Jag har varit med om att flera människor haft åsikter om min hunduppfostran (eller brist på).Så hon tog din hund och korrigerade den framför dig? Det framgår inte av texten. Hur uppfostrade hon den, genom att trycka ner den, rycka i kopplet eller sparka den när den hoppade på henne? Fäktade och skrek?
Sant, fast personen försökte inte uppfostra hunden utan hade åsikter om hunduppfostran, viss skillnad. Det finns de som har åsikter om mina hundar med, det finns alltid folk som har åsikter, men mitt hem och mina hundar bestämmer jag över och så länge jag är ok med vad de gör så bryr jag mig inte vad andra tycker.Mja, fast jag tycker att det är rätt oförskämt oavsett om personen tog tag i saken, så att säga. Jag förstår frågeställningen utifrån exemplet. Jag har varit med om att flera människor haft åsikter om min hunduppfostran (eller brist på).
Tycker för övrigt det är okej säga "Då vill jag inte hälsa.", lite annat att komma med: "Såhär ska det vara! Allt annat är ouppfostrat!" särskilt till en total främling.
För att vara ärlig, det var ett problem att hon bara kröp upp i knät och ville gosa när hon var minivalp och jag försökte träna ögonkontakt och namnSkaffar man jakthund ska man jaga, skaffar man brukshund ska man köra bruks… och skaffar man knähund får man ge upp sitt knä! så är det bara