Titta, en flygande hund!

sussisus

Trådstartare
080120IzorHopp.jpg

Sv: Titta, en flygande hund!

Åh, sånna har jag med! (Fågelhund ;)) 8-månaderskycklingen har fortfarande ett stödben i marken, men hon lyfter nog snart hon också.

kangaruliten.jpg

Sv: Titta, en flygande hund!

Fina bilder på fina hundar!:)

Är det bara jag som har svårt att få riktigt skarpa kort på vovven?
Stillastående och så är det ju oftast jättebra bilder.
Fast jag har kommit fram till att det är för att Izor är svart. För hans bästis Wilma, som är en vit Bichon Frisé, blir det nästan alltid skarpa bilder på.
Likaså Shetland Sheepdogen Jackie, som Izor brukar leka med, fastnar jättebra på kort.

Ibland känns det som jag vill byta hundras till någon ras som är mer fotovänlig (säger en som på nästan 3 år har fotat flera hundra om inte mer än tusen bilder på vovve;)).

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 684
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
778
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka