Tips; Vallhundsuppvisning Stora Skuggan, Stockholm

Migo

Trådstartare
Imorgon kl 11 - 15 är det vallhundsuppvisning på kungens får, Stora skuggan. Passa på att kolla på härliga arbetshundar i sin rätta miljö!

Sv: Tips; Vallhundsuppvisning Stora Skuggan, Stockholm

Men åh, jag vill! Finns det mer info någonstans? Jag vet inte ens vart Stora Skuggan är någonstans :p

Sv: Tips; Vallhundsuppvisning Stora Skuggan, Stockholm

1247px-KDF_karta.jpg

Stora skuggan ligger ute på Djurgården! Det är en "fårdag" med Kungens får, och då ska de ha vallhundsuppvisning och lite träning. http://lekeberga.se/royal_sheep.aspx?parent=2

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 373
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 102
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
3 014
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar