Tips till hyreskontrakt av häst önskas

J

jezekl

Hej!

Jag är på väg att hyra ut min häst och tänkte knåpa ihop ett hyreskontrakt. Jag behöver hjälp med vad jag bör ta upp där, ge mig en massa tips tack. Kanske rentav någon som har ett bra ex att skicka till mig?

Sv: Tips till hyreskontrakt av häst önskas

det finns faktiskt att köpa färdiga avtal/kontrakt.. i din närmaste hästsportbutik eller bokhandel.

I vad skiljer sig ditt hyresavtal från ett vanligt fodervärdsavtal?

Det finns färdiga avtal att köpa, jag tycker de är bra och man kan lägga till egna punkter om man önskar.

finns färdiga, annars finns de massor av trådar om de här sen tidigare. :cool: sök så hittar du :idea:

Liknande trådar

Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 096
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 109
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 545
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka