Tips på hotellvistelse med barn

saint__anger

Trådstartare
Jag och sambon hade tänkt ta in på hotell i månadsskiftet för att fira hans 30årsdag i efterskott och ska ha barnen med oss (15 månader och 6 veckor gamla).
Vi bor utanför Uppsala och vill helst inte resa mer än 4 timmar bort och det får gärna finnas en del att göra i staden som passar barn. So hit me! Vart ska man åka? :D

Sv: Tips på hotellvistelse med barn

Gävle om Furuvik har öppnat. Bo på Clarion Winn jättefint hotell med lekrum bredvid matsalen, pool att bada i. Fin djurpark, tivoli i Furuvik och sen en dag på järnvägsmuseumet! Jättekul där man fick gå in i gamla tåg, leka med tåg, åka minitåg åka spårvagn till andra änden av stan och gå in vagnshallen med massa gamla tåg.

Stockholm?

(Aquaria, Skansen, Tekniska museet, Junibacken osv i all evighet.)

I Örebro finns Gustavsvik Äventyrsbad. Passar hela familjen.
I Västerås har dom nyss byggt Sveriges största Äventyrsbad.

Liknande trådar

Övr. Barn Eftersom jag och barnens pappa är mitt i en separation är sommarplanerna obefintliga. Sitter dock och funderar på om jag och barnen...
2
Svar
24
· Visningar
2 569
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 568
Senast: Liran
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 539
Senast: Ramona
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka