Tips på burhylla

R8n

Trådstartare
Är ute efter en lagerhylla där två marsvins burar får plats.

Den största buren är 150*86 cm

Vill få upp dem från golvet nu när det börjar bli kallt. Också vore det ju bra att kunna ha höet upppepå översta hyllan eftersom det springer råttor i rummet. Och jag vill inte att de ska komma åt höet.

Några tips på billiga, passande hyllor?

Sv: Tips på burhylla

Det vete satan om det går att få tag på så stora hyllor :eek: Kolla butikshyllor annars, där brukar man ju iaf kunna hitta ganska långa...

Annars kanske du kan skaffa ett par bord att stapla på varann? Eller sängar eller nåt :D

Sv: Tips på burhylla

Ändrade planer, det blir en hylla som en bur på 120*60 får plats i istället.

Grisarna får mer utetid än större bur :)

Har kanske en lagerhylla på G :D

Liknande trådar

Hästvård Min ena häst (shettissto, 1 år) har den senaste tiden ofta haft lös avföring. Första gången jag lade märke till det var det ganska kort...
Svar
11
· Visningar
1 741
Senast: CaisaCax
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 897
Senast: inverterad
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
Övr. Hund Vi har köpt hus på landet med ganska stor tomt, drygt 6000 kvadratmeter. Större delen är f.d. beteshage, så helt kal och tråkig, men det...
Svar
5
· Visningar
2 775
Senast: calm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Kallbad

Hund, Katt, Andra Djur