Tips önskas om bra böcker om körning

TinyWiny

Trådstartare
Någon som kan hjälpa mej? Tänkte få lite hjälp då jag inte vet ens författar namn, Har varit både i bokhandeln:smirk: ingen hjälp och på biblioteket:smirk: 1 bok.

Sv: Tips önskas om bra böcker om körning

Hejsan!

Anders Eriksson har säkert skrivit i alla fall en bok om körning. Sedan vet jag att det finns en bok som kort och gott heter Körning. Vet dock inte vem som skrivit den.

Lycka till i jakten på bra litteratur.....det kan vara riktigt svårt.

Sv: Tips önskas om bra böcker om körning

:) Hans Sidbäck har skrivit två mycket bra böcker:

"Hästen i Skogen"
"Hästmannaskap Körning"

Främst för körning med häst i skogen, men också mycket som alla har nytta av, sunt och logiskt tänkande, och lätt att förstå.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
5 012
Senast: doppler
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 268
Senast: Shpongle
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 104
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar