Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När min häst skadade ögat tog jag en flughuva och sydde fast ett mörkt tyg inuti på den sidan där skadan var. Fungerade super.
Håller med, sy fast lapp i flughuvan, brukar irritera dem mycket mindre än tejp.
Hade en som HATADE flughuvor, hon fick ha en blinkershuva, såg ut som en mördarfluga, men.. (Nu behövde hon inte ha täckt, men absolut flugskydd). Om du måste behandla längre och den inte vill ha flughuva så hojta så kan du få låna blinkershuvan om du vill?
Håller med, sy fast lapp i flughuvan, brukar irritera dem mycket mindre än tejp.
Hade en som HATADE flughuvor, hon fick ha en blinkershuva, såg ut som en mördarfluga, men.. (Nu behövde hon inte ha täckt, men absolut flugskydd). Om du måste behandla längre och den inte vill ha flughuva så hojta så kan du få låna blinkershuvan om du vill?
Åh, det där såg ju inte helt dumt ut!! Har letat efter något liknande men bara hittat med mjuktnät. Vart köper man dem och vad kostar de ca? *ursäktar trådnappning igen*
Jag sydde inte i någon lite lapp, sydde in i halva luvan just för att en liten lapp släpper in för mycket ljus. Sydde hela vägen runt kanterna på halva huvan och vek en kant på mitten, som hamnar i pannan, för att det skulle ligga emot bättre. Hoppas du begrep det där.... det gjorde jag knappt själv![]()
Vilken tur! Jag fick sy för hand, hade en flughuva med plast nät och där fick min symaskin hicka
Vad har din häst gjort sig med ögan när den får atropin?