Tiny wings

Sv: Tiny wings

Nää.. Inte om man stoppar sig direkt man är i luften igen.. Du ska ner på ungefär varannan, med några till godo. :)
 
Sv: Tiny wings

*kl*

Jag har 54,2 sekunder i fever mode som rekord :devil:

Men jag sliter också med att hinna med 10 great slides på första ön.. Har kommit till 8 som bäst, men det är bara att traggla på!
 
Sv: Tiny wings

men du vet att du inte måste kana så mycket neråt för att få en va? så då blir det ju inte så fort?

på 10e bot (tror det är 10e jag är på) ska man komma till ö 8, lyckas med en great slide som första grej på 5öar, och komma till 175 000 poäng, jag är uppe på 173 000. :p


Kivina- hur i hela tusan lyckades du med det? :p
 
Sv: Tiny wings

Du menar plana ut glidandet, liksom, istället för att störtdyka? Ja, det försöker jag ju. Men det hjälper f*n inte:mad:

Impassible, som Eric Saade skulle ha sagt.
 
Sv: Tiny wings

men du vet att du inte måste kana så mycket neråt för att få en va? så då blir det ju inte så fort?

på 10e bot (tror det är 10e jag är på) ska man komma till ö 8, lyckas med en great slide som första grej på 5öar, och komma till 175 000 poäng, jag är uppe på 173 000. :p


Kivina- hur i hela tusan lyckades du med det? :p
Jag vet inte, jag var i ett bra flyt tror jag!

Jag TROR att man kan förlänga dagen genom att samla så mycket mynt som möjligt för dagen förlängs ju mellan varje ö, så jag tror den räknat upp genom mynten:)

Nu är jag på det där boet där man ska ha 34 SEK i fever mode och jag lyckas INTE! Det är väl bara att kämpa på ett tag till...
 
Sv: Tiny wings

jag vet inte vad jag menar, att inte glida så mycket tror jag.. haha... :D

Kivina- smart om mynten! värt att prova! :D
 
Sv: Tiny wings

Jag tror inte det är mynten, nångång fick jag varenda mynt innan ö-hoppet och solen gick knappt tillbaka alls.. :cool:
 
Sv: Tiny wings

Jag har också funderat på det där med mynten. När spelet var nytt skrev någon att man förlängde dygnet genom att samla mynt - och mynten ser ju faktiskt ut som solen som används i spelet. Men jag tror inte det stämmer, isåfall hade det stått så. Nu står det ju bara att mynten ger poäng.
 
Sv: Tiny wings

Woohoo nu kom jag upp i dryga 55s fever mode! :D

Och jag funderar på om det inte är hur snabbt man flyger som förlänger dygnet?
Eller är dygnet alltid ett visst antal sekunder, och så får man se till att flyga snabbt för att klara sig långt?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 232
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 350
Hästvård Min häst fick svår mugg som tog nästan 8 månader att läka ut helt (flertalet antibiotikabehandlingar invärtes och utvärtes). Detta...
Svar
0
· Visningar
511

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp