Är nog korkad. Ska brädan stå upp alltså, mellan sätena? Och att man binder fast kupevärmaren mot brädan?
Lägg brädan på sätet, palla upp under änden som är mot ryggstödet så den blir hyfsat plan och ställ kupévärmaren på brädan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är nog korkad. Ska brädan stå upp alltså, mellan sätena? Och att man binder fast kupevärmaren mot brädan?
Ok, men då blir det ju ingen skillnad mot om jag bara sätter kupevärmaren på sätet? Där blåser den ju upp mot taket.Lägg brädan på sätet, palla upp under änden som är mot ryggstödet så den blir hyfsat plan och ställ kupévärmaren på brädan.
Ok, men då blir det ju ingen skillnad mot om jag bara sätter kupevärmaren på sätet? Där blåser den ju upp mot taket.
Ja det vanligaste är att de tar in luft ovanifrån och blåser ut rakt fram. Så det är 2 öppningar. @WilleTog för givet att du hade en vanlig som blåser luft framåt, har nog aldrig ens sett en som blåser varmluften rätt upp
Så du kommer in i bilen? Då är det bara att dra igång kupévärmaren och låta den gå några timmar. Du kan lägga filtar över bilen för att isolera den så gott det går. Det tar dock tid att tina upp en bildörr med kupévärmare. När du fått upp dörren torka av den ordentligt och smörj in gummilisterna med silikonstift.Bakdörrarna går att öppna. Jag har ingen aning om hur jag ska lyckas krångla mig fram till ett framsäte. Jag är tjock och bilen är trång.
Glöm inte att skaffa silikonstift idag!Jag har fått upp dörrarna. Så nu kan jag köra till verkstan idag, samt handla och sånt.
Men skit att jag drog sönder handtaget på dörren vid förarplatsen igår. Blir surt att laga.
Någon får mycket motion av att stå ute och vifta med armarna utanför garaget hela natten.Lite OT men inom samma ämne
OM man sätter in en kupévärmare för att tina de tre av fyra dörrar som frusit i bilen för att slippa skicka tre ungar genom förardörren.
Se till så du inte sätter i kontakten i det uttaget vid garaget som någon (dvs dåvarande sambo) kopplat in i rörelsedeckaren till utebelysningen.