Tidiga tecken?

Status
Stängd för vidare inlägg.

MsSleepalot

Trådstartare
Hur tidigt kan man ana att man är gravid?

Hade oskyddat sex natten till söndag och har mått illa i magen sen söndag morgon, alltså varje dag sen dess. Speciellt på mornarna. Och så har jag haft mensvärk utan att ens ha mens. Håller ingen jättenoga koll på när jag ska ha mens utan brukar känna på mig när det gått ca 3,5 vecka så jag trodde jag skulle få mensen innan helgen, men den kom inte och har inte kommit än...
Tog också Norlevo tisdag morgon men då mådde jag inte illa alls som det stog på biverkningarna:confused:

Vad tror ni? Hur tidigt kan jag testa mig? Känns inte som jag litar till 100% på Norlevo:crazy:
 
Sv: Tidiga tecken?

Om jag väntade min mens nu och den inte kommit än, när kan jag testa mig?

Och kan Norlevo göra så mensen blir sen?
 
Sv: Tidiga tecken?

Novolera kan göra så att mensen blir sen, eftersom de skjuter upp ägglossningen. Och jag tror inte du redan kan känna tidiga tecken på att vara gravid. De har ju inte ens gått en vecka. Gravtest gör man efter det att mensen borde kommit. Så de borde du kunna göra nu.
 
Sv: Tidiga tecken?

Tack för svaret:bow:
Då kan jag känna mig rätt lugn då:D men kommer ändå testa mig för säkerhetsskull...
 
Sv: Tidiga tecken?

jag började må illa 4 dagar efter ägglossning och gjorde det fram till v12
 
Sv: Tidiga tecken?

Det är för tidigt att känna något. Men alla är olika så. Jag kände mensvärkar men mensen kom inte när den skulle. När jag var i andra månaden så gjorde jag ett test efter som jag mådde så illa på morgonen och mensen hade uteblivit två gånger.
 
Sv: Tidiga tecken?

ont i brösten,humör svägningar,illamående,trött hela tiden,ont i magen och huvudet.jag tyckte helt plötsligt att min pojkvän stank sprit efter en öl,så luktsinnet blir väldigt ändrat.
 
Sv: Tidiga tecken?

jag kände enorm trötthet några dagar efter ägglossning, , konstig känsla i urinröret efter några dagar(trodde det var UVI, men icke))brösten spända efter någon vecka.:angel: men jag tror att jag var väldigt uppmärksam på alla teckan, men det var ändå symptom som jag inte haft tidigare
 
Sv: Tidiga tecken?

började känna an i vecka 4-5 kanske. började med en nästan sjuklig hunger hela tiden. (tur man inte kan få i sig så mycket nu, för hungrig är jag hela tiden nästan(v 16)). Sen började brösten ömma som fan. de va dom enda tecknen jag kände av tills i vecka 7, då spydde jag som en gris dygnet runt i två veckor.

med andra ord. det är väldigt olika hur och när man känner av graviditeten. det är bara att ta ett test.
 
Sv: Tidiga tecken?

Jag skulle vänta minst 1 vecka med att göra ett test om jag var du.

Går man dessutom och är orolig över vart mensen är eller känner sig "sken-gravid" så kommer den alltid flera dagar för sent.
 
Sv: Tidiga tecken?

Tack för era svar:bow:

Nu fick jag min mens i lördags kväll, alltså en vecka efter sexet och ca 1,5 vecka efter det jag väntade den. Om jag fick den nu, då är jag inte gravid? Eller?

Har senaste veckan mått rätt illa i magen och haft typ mensvärk hela veckan, men sen jag fick mensen har det varit lugnt. Hade grymt ont i huvudet i lördags och söndag annars lugnt. Lite yr nån gång.

Låter det som jag borde testa mig ändå? Eller ska jag lita på Norlevon?
 
Sv: Tidiga tecken?

norlevo gör väl så allt blir rubbat i regel?

Tycker du ska ta ett test även fast din mens kommit, för det kan ju vara mellanblödning och inte mens.... ta ett test för att lugna nerverna!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 097
Senast: Jahaja
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 913
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 753
Relationer Har haft lite otur när jag träffat killar, eller är kanske fel på mig. Då killar oftast tappar intresset och vill inte ses mer än några...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 720
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp