Tid och råd? (oj, långt)

Sv: Tid och råd? (oj, långt)

Jag driver eget företag så jag jobbar hemifrån. Hinner med hästarna på arbetstiden även om jag ofta jobbar långa dagar, kvällar och helger. Har inga barn dock en sambo och två hundar som vill ha lite av min tid också. Hundarna är med på jobbet i princip jämt så det fixar sig.

Kommer ordna med lösdrift för avelsston och unghästar så snart det blir möjligt för att få allt att flyta på lite snabbare. Att bara behöva leda ut och in tävlingshästarna från hagen skulle spara massa tid!

När jag är ledig passar jag på att träna hundarna eller umgås med sambon och vänner som inte har ngt intresse av att snacka hund eller häst :)

Pengafrågan vet jag inte ens själv hur jag löser. Behöver egentligen mycket bättre betalt men jag jobbar på det.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 237
Senast: Elendil
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
13 887
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej, Denna fråga har säkert varit uppe en massa ggr men ber gärna om er input givet mina förutsättningar. (Funderar i första hand på om...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 335
Senast: Pilot
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 758
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar