Text på trailern

Oxxx

Trådstartare
Har funderat på att skaffa namn på trailern. Har en Star, men det står inte vad det kostar hos deras återförsäljare i Sthlm-området. Någon som vet? Hur stora är bokstäverna egentligen?
Har kollat i andra vanliga affärer som gör texter, men jag anar att det skulle bli något dyrare.

Sv: Text på trailern

jag beställde det via startrailer, ekerö. Kostade typ 15-200 kr hade jag för mig. han monterade det också.

gå in på dekaltext sida och kika, jag har för mig att de har bra priser.. :idea:

Nää det står inte där... ska ringa o höra på fredag, orkade inte idag :smirk:

Popeye: 200kr för EN bokstav :confused: ?
Vet du hur lång tid det tar o montera?

nejnej, totalt! :D
men du köpte vi iofs en vagn, så han kanske drog av lite på priset. Men speciellt dyrt var det inte!

Tänk bara på att andrahands värdet sjunker om man har text på släpet.

Men ska du ha släpet en längre tid så kanske det inte gör något.

Nu har jag faktiskt beställt därifrån :D tack för tipset!

Haha tänkte väll ;)

Men nu så har jag ju beställt från en annan, så slipper jag lämna i trailern :D

Fast när man ska sälja den så är det ju bara o ta bort bokstäverna och rengöra med polish o rubbing. Puts veck!

texten går att ta bort jättelätt! man förvärmer den bara lite med en hårtork, drar bort bokstäverna och sen pustar man.
Är man dum nog och målar direkt på släpet får man skylla sig själv :crazy:

Även om du tar bort texten så finns den kvar eftersom resten av släpet har blivit solblekt men under texten så är den som ny.

Även om du sätter text på "taket" så blir plasten gammal och ändrar färg men inte under texten.

Så vad du än har skrivit på släpet så kommer det att synas även efter att texten har försvunnit.

den text som de använder nu på Ekerö, Star Trailer, är iaf sån som solen "går igenom" dvs. det blir lika blekt överallt eller inte blekt alls, förstår du vad jag menar? det gör inte jag direkt, men så är det iaf.
det syns inte alls om man tar bort.

Okej
Det är bara det att många glömmer att andrahands värdet blir lägre om man har namn eller dyligt på släpet.

Men finns det speciell plastfilm som gör att det inte syns när man tar bort det så är det jättebra.

Märkena på våran transport gick bort bara vi tog högtrycken och rengöringsmedel!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 488
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 446
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 764
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring