Terränginspirerad hoppträning inomhus

Sv: Terränginspirerad hoppträning inomhus

*kl*

Slänger in mina filmer här också, från träningen på Bollerup för AH:

Första dagen var det lite sväng- och regleringsövningar, något vi fick bakläxa på :angel:
Jag fick väl godkänt, men vissa andra hade stora problem med svängandet :D

http://www.youtube.com/watch?v=hVdmI7ddCBU

Andra dagen hoppade vi en bana med lite mer terränginspiration, väldigt roligt var det :love:
Inget går upp mot en riktig terrängbana, men det var iaf det roligaste vi gjort sedan i somras

http://www.youtube.com/watch?v=3nA7WjDiGYg

:D

:D Snart dax igen. Nästa AH träning blir den 27-28 mars på Bollerup. OM snön har försvunnit så är vi kanske ute på antingen Skönabäck eller Gärds på söndagen.

Och på påskafton är det inomhusfälttävlan i Högbo, Sandviken om det hinner komma några regler tills dess så att de kan göra proposition.... :bump:

Hur mycket snö har ni?

Jag kommer nog, om snön har gått och dött. Annars vågar jag nog inte. :crazy:

Jag såg ju inte dig, syftade mest på ponnyerna i min grupp. Så om de hade problem är det kanske inte så konstigt att du hade det med, ju större häst desto svårare att svänga, right? :p

*kl*

Idag har jag galopperat längs vattenbrynet på stranden vid Sandhammaren. Helt underbart väder med sol på blå himmel. Det blir repris i morgon :d:love:

Det blir utomhusträning på Söndag!!! Gärdsbanan är ridbar :bump::bump:

Det finns platser kvar ifall nån är sugen... Bollerup på lördagen och Gärds på söndag...

(Marvin, are you in or out? ;) )

Ja nu börjar det äntligen dra ihop sig :D
Ska ner och träna på Velanders bana (Revingehed) på söndag!
Enligt rapporter kommer den också att vara ridbar:bump:
Tur att man "bara" har sisådär 3 timmar ner till skåneland ;)

Jag bearbetar stallägaren att bygga en bana på sin mark här i Blekinge! :angel: Det behövs verkligen en bana i detta hörnet också!

Jag är hemma igen efter träningen. Fattar inte hur 1,5 timmas träning kan generera 2 heldagar i stallet??

Liknande trådar

Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
1 225
Senast: GoLightly
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 380
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
968
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 110
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar