Min Alice gillar inte heller höga höjder! De låter verkligen likaDet märkliga är att hon inte verkar gilla att vara högt upp, i min lägenhet när hon är ute på balkongen vill hon absolut inte upp på möblerna så hon kan se ut över räcket istället gillar hon att ligga på golvet och spana ned i springan mellan balkongräcke och golv.
Men visst kan jag bygga något någonstans , det hade bara varit kul att ha henne med ut när jag är ute (vilket jag ju är nästan hela dagarna, snarare än att hon ska sitta uppe vid huset som liksom ligger i ena hörnet på tomten. Det betyder också att jag måste bygga färdigt massa andra saker först eftersom utburen hamnar på ställen som ska renoveras.
Alice gillar att sitta i trädgårdslandet som ligger strax utanför dörren som innehåller buskar. Jag tror att hon känner sig tryggare när hon är lite gömd och inte så blottad. Hon spenderar mycket tid där! Så det är ett tips till dig om du inte redan har det, skaffa buskar där du brukar mest vara så att hon kan känna sig tryggare. Öppna gräsmattor är lite läskigt enligt Alice och mera en transportsträcka.