Temperaturväxling?

A

aspartam

Hur är det egentligen med temperaturväxlingar och kaniner? Jag har ju blivit med en innekanin som så småningom skall bli utekanin. När vågar jag låta henne vara ute i koppel? När vågar jag låta henne bo ute?

mvh Ellinor E. Karlström :bump:

När snön smält och det blivit torrare ute kan du utan problem låta henne vara ute i koppel. Var försiktig först, inte för långa stunder. Har du en balkong så kan hon kanske vara därute några minuter varje dag när det är lite varmare också.
När det blivit ca 15-20 grader ute så borde du låta henne bo ute. Ha henne utomhus hela sommaren och hösten och se till så hon har bomaterial så kan hon vara ute nästa vinter också!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 943
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 206
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka