Tempa hunden med muntermometer , snabbt svar!

Ainon

Trådstartare
Funkar det att tempa hunden (i baken givetvis) med en muntermometer för människor?

Tänkte, visar den rätt?

Sv: Tempa hunden med muntermometer , snabbt svar!

Vet inte :(
Han han legat platt och sovit sedan igårkväll, vill inte äta eller dricka själv (har tvingat i honom skinka och vatten). Blir vetten imorrn om han inte blir piggare.

Sv: Tempa hunden med muntermometer , snabbt svar!

det kan inte vara värmen då? tänkte för om vi människor ligger på 38 nu när det är så varmt så är det inget konstigt.

men se till att han får i sig vätska iallafall, blanda i druvsocker brukar göra susen! lycka till med lillen.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 816
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 571
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 057
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 536
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V