teletubbie

Sv: teletubbie

jo man får ju täbka lite possetivt! jag har ju faktiskt en frisk häst!!!!;) men det är ändå typiskt... men men sånt händer synd bara att det var just teletubbie!!!:cry:

Japp! Hur såg d ut idag? Var blodet på kotan från igår?? Såg lite räligt ut.. :-S Hur ska du ut imorrn föresten? Tidigt eller sent?

hej hej! nu har det gått några dagar! och såret ser relativt bra ut nu!! det är ju lite geggigt, men det ser inte så äckligt ut längre!!! nu har hon två dagar till med medicin. sen ska hon börja skkrittas och små travas lite... så får vi se hur det går..:idea:

nu är äntligen min häst frisk igen!!!! rider henne nu och det går super bra!!! :bump:

nu ska äntligen min olycks fågel ut å tävla!!! satsar på den 15/2 på täby!!!!!

Liknande trådar

Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 907
Hästmänniskan Jag skaffade en medryttare till min häst här i Augusti. Jag efterlyste en person som kunde rida min häst ett par dagar i veckan nu när...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 562
Senast: TBT
·
Ekonomi & Juridik Det finns säkert en del trådar om det, men "orkar" ärligt inte leta.. ;) Jag är sjukpensionär på 75%. Hitta ett jobb på 25% är...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
18 737
Senast: fio
·
Hästhantering (Vill börja med att säga att den som vill kalla mig dum, naiv och okunnig förstås får göra det, men eftersom jag just nu 1. är lite nere...
2
Svar
26
· Visningar
5 493
Senast: annan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V