teletubbie

M

magic spell

äntligen har jag börjat rida teletubbie igen. hon blev oppererad för några månader sedan hon hade flera frakturer i knät... finns ingen bättre häst än hon, så vi var tvungna att ge henne en chans .....

sen är malin svanberg så himmla duktig det var ingen som ville rida min andra häst magic spell , för hon vatt lite busig. malin sa ja och blev 3:a . min häst förändrades när hon kom upp på henne hon blev en riktig pärla.. hon har ridit henne på pengar alla 3 gånger... 3:a 4: och 5:a

snart är det 1:a platsens tur.....:banana:

Sv: teletubbie

:idea: hej malin!!!! hur är det med dig? hade inget å göra så man får väl berätta för hela världen hur glad man är för mina hästar!!!:D

Jodå d e bra! Borde läsa körkortsteori (gahh har fått uppskrivning :crazy: ) Men fastna i Hööks katalogen... :angel:

Ska snart ut och rida för pappa, eller ja han ska sluta för han hinner inte men bjuder på strö idag om jag vill så d gäller ju att passa på..

KLart du ska berätta!! ;)
Hoppas bara d går lika bra med Bebban!!! :crazy:

ja det hoppas jag med!!! det är ju vår stjärna!!!!! tror hon blir kanon bra när hon läkt klart... hoppas det inte är något alvarligt hon har för fel:p

Precis ;) Usch ja så himla irriterande att jag går i skolan när hon ska iväg.. :mad: Har visserligen sovmorgon men vet inte riktigt vilken tid d var och lär ju inte hinna till eslöv sen.. :crazy: Men men bara hon blir kollad så e jag nöjd!!! :) Vi ses, måste gå nu!!

Kul att ni är nöjda med Malin! Nu har jag bara Malin att fixa ritter åt då Rebecca har tagit en break i år, så nu siktas det på ett lärlingschampionat till!
/ jockey-agenten Källse

ja . jag fortsätter att hålla tummarna för malin!!!! :bump:

Vad roligt. Hoppas det går för er i fortsätningen också.
Lycka till

ja det får man ju hoppas!! vart är du någon stanns och rider då? ::rofl:

magic spell skrev:
äntligen har jag börjat rida teletubbie igen. hon blev oppererad för några månader sedan hon hade flera frakturer i knät... QUOTE]
Heter din häst teletubbie???
Gud villket underbart gulligt namn!!!
Tävlar den? Är den bra? *nyfiken i en strut*

ja den hetter teletubbie! ja hon är galopp häst!!! hon har vunnit en gång! men hon har ju haft frekturer i knät. så hon har ju vatt jätte duktig som sprungit och desutom vunnit med det benet!!!!

det är teletubbie på den lilla lilla bilden...:banana: ser ut som en ponny!!! men jag lovar det är hon inte!!!!! hon är efter diaglyphard..

Fina foton!! Tubban ser verkligen genomsnäll och go ut på den bilden.. :)
Haha bara du inte lägger ut bilden din pappa tog på oss när vi red eller när vi var i stallet.... :crazy: :angel:

nej jag lovar!!! du ser ju inte klok ut!!!!:angel: nä skoja bara!!!!!

kom ut i stallet nu i kväll! skulle rida . men jag kom inte längre än ner till boxen, då såg jag massa blod på teletubbies andra ben! hon har lyckats med någon ting så hon har 5 cm långt sår och 2 cm djupt sår vid armbågen... veterinären fick så klart komma och su i hopa henne!! så nu får hon vila igen... varför händer allt med mina hästar?? ( ledsen)...:cry:

Kramar om! Fy vad jobbigt vännen. Du som var så glad att hon skulle sättas igång igen. Vet hur det känns när man aldrig får igång dem.

Hörde d idag! Synd om er!! :( Vet precis hur du känner dig!!! *kramar om* Hur länge ska hon ha stygnen nu då?? Jobbigt vännen, men tänk på din friska Maggan iaf! Vet att det är klen tröst men... :crazy:

Liknande trådar

Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 907
Hästmänniskan Jag skaffade en medryttare till min häst här i Augusti. Jag efterlyste en person som kunde rida min häst ett par dagar i veckan nu när...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 562
Senast: TBT
·
Ekonomi & Juridik Det finns säkert en del trådar om det, men "orkar" ärligt inte leta.. ;) Jag är sjukpensionär på 75%. Hitta ett jobb på 25% är...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
18 737
Senast: fio
·
Hästhantering (Vill börja med att säga att den som vill kalla mig dum, naiv och okunnig förstås får göra det, men eftersom jag just nu 1. är lite nere...
2
Svar
26
· Visningar
5 493
Senast: annan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V