Tecknartråd

Smulis

Trådstartare
Nu när jag är sjuk så har jag börjat måla lite och tänkte att det kunde vara roligt att se andras teckningar/målningar :) Enda kravet är att det ska vara hundrelaterat och det spelar ingen roll hur det ser ut, övning ger ju färdighet :) Dessvärre kan jag inte börja, knäppte en bild på min första målning men raderade den och jag håller på med en just nu som förhoppningsvis blir klar i morgon så då kan jag lägga in en bild :)

Länka helst till bilderna, med tanke på de som sitter med modem :)

Sv: Tecknartråd

Jag har precis börjat rita. Så det är väl inget jag skryter med direkt, men dessa har jag gjort iaf

wirefoxf.jpg

photo-1.jpg

De där bilderna var originella. Jag tyckte de var skitsnygga. Whippeten/greyhounden var :love:

De är ju fina :) och gjorda på datorn också :eek: jösses, jag skulle inte ens kunna göra ett rakt streck :D Synd att det var en strävhårig fox (har en slät själv :D)

Hazel och Smulis >> Snygga bilder!!

Här kommer en jag gjorde i somras som tack för att jag fått tillbringa sommaren hos denne slädhundsförare:

musher

(ta bort http://) Bilden är avfotad, så det är inte så bra kvalitet...

Tack :) Jo jag blev rätt nöjd med den, det var lite pillrigt att göra hundspannet men det är ju sånt som är kul att rita! Porträttbilderna är hans main leaders.

Precis och alla detaljerna :) den är hur läcker som helst :love: Det ser så verkligt ut, nästan som ett fotografi :idea: -lampan

Vilka detaljer :eek: jag är djupt imponerad :bow: ;) den har ju i alla fall ben så den får ju räknas som en slags hund eller nå't :D

Det här är nog den enda hundteckningen jag har gjort, den föreställer min huskyschäfer Castor.
Gjorde den väldigt snabbt för jag orkade inte med pälsen :o

a4v587.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 919
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 806
Senast: Wille
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 491
Senast: miumiu
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 418
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka