Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inga bilder nu, men återanvänder Fortnum and Masons burkar som man får när man köper deras löste. Turkosa i den variant jag har, men de har väldigt fina även i andra ”teman” tror jag. Håller tätt, mörkt och bra tycker jag, och är både fina och lite nostalgiska i min återkommande längtan till London.Vad har ni för teburkar?
Var kan man hitta lite finare burk, gärna med plats för 1 hekto eller mer.
Ser gärna bilder på vad ni har hemma!
Åh, ska kolla in! Jag har några Kusmi burkar, hade kanske funkat att blanda med, om man hittar rätt färger.Har inga bilder nu, men återanvänder Fortnum and Masons burkar som man får när man köper deras löste. Turkosa i den variant jag har, men de har väldigt fina även i andra ”teman” tror jag. Håller tätt, mörkt och bra tycker jag, och är både fina och lite nostalgiska i min återkommande längtan till London.
Nej det gör det inte, men de var väldigt fina! Kul med något som kan förknippas med minnen, precis som @SaraMara var inne på.Visa bifogad fil 66177
Mina är köpta på Sri Lanka, får plats ca 2 hg om det inte är ett väldigt luftigt te. Det är ett lokalt temärke men jag köpte dem enbart för burkarna. Valde grönt, rött, vitt och svart för respektive tesorter.
Kanske inte hjälper dig så mycket...
Jag tror de hade varit ännu mer funktionella om de inte släppt genom solljus.Fina och fina... Vädigt funktionella i alla fall. De på bilden rymmer 2 hg men burkarna finns i hur många storlekar som helst.
Inte för att jag behöver förklara men burkarna står inte i solljus, fönstret som speglar sig i burkarna vetter mot norr. Dessutom är det hög åtgång på the i det här hushållet.Jag tror de hade varit ännu mer funktionella om de inte släppt genom solljus.