Tack!
@sthu Kul att se och höra hur ni tÀnkt.
Min man vill ocksÄ ha golvvÀrme, (vattenburen), mig kvittar det.
SÄhÀr ser vÄrt ut; syns nÀr det Àr ifrÄn. Men som sagt utseendemÀssigt har jag inga problem med det, men den dÀr konsolen till vÀnster Àr vÀrldens knepigare lösning! NÀr vi stÀdade dÀr bakom nÀr vi flyttade in regnade det ner till nedervÄningen.... Vi tog hit en gubbe som mÀtte och fanns ingen fukt kvar tack och lov peppar peppar, men vi vÄgar inte duscha dÀr nu.
Men vi visste ju nÀr vi flyttade in att det var 43 Är gammalt (44 nu), sÄ vi hade ju rÀknat med att fÄ renovera snart.
Men vi har inte tĂ€nkt flytta pĂ„ sĂ„ mkt i övrigt, har tĂ€nkt göra nĂ„got Ă„t taket (tips?) dĂ„ jag inte vill att det ska se ut som det gör med trĂ€plankor, kĂ€nns inte modernt (sen Ă€r det fuskmĂ„lat nu, men Ă€ndĂ„). Vi vill gĂ€rna ha stjĂ€rnhimmel i taket â€, min man grunnar pĂ„ det. Det blir vĂ„rt "extra" om det gĂ„r att fĂ„ till.
Men toa, handfat, skÄp blir pÄ samma stÀlle tror jag (Fast nya grejor, troligtvis grÄa, vÀgghÀngda och som inte gÄr ÀndÄ ner till golvet sÄ det blir lÀttstÀdat). Och mÄla fönstret vitt.
Badkaret Ă€r borttaget och dĂ€r vill vi ha dush(ar) med glasvĂ€gg/dörr. Och en rund-ish spegel med belysning bakom â€.
Men gud vilken tur ni hade att det inte blev vÀrre med vattenlÀckan!